To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Za vitek pas: 3 preproste vaje, s katerimi hitro pokurite maščobo na trebuhu (VIDEO)

Za vitek pas: 3 preproste vaje, s katerimi hitro pokurite maščobo na trebuhu (VIDEO) (foto: YouTube) YouTube
21. 6. 2019

Kako do vitkega pasu? V vadbeni program vključite 3 vaje, s katerimi hitro pokurite maščobo na trebuhu.

Iz takšnih in drugačnih razlogov si vsi želimo čvrstih, če je le mogoče, vidnih trebušnih mišic oziroma vitkega pasu. A ker se še vedno večina zanaša na trebušnjake, danes ponovimo še enkrat: trebušnjaki niso najučinkovitejša vaja za izgubljanje maščobe na trebuhu.

  • Razlog številka 1: maščobe ni mogoče izgubljati lokalno – le na točno določenem oziroma želenem mestu.
  • Razlog številka 2: s trebušnjaki ne aktiviramo vseh trebušnih mišic.

Za lepo definirane trebušne mišice je med drugim pomembno:

  • zmanjšati odstotek maščobe v celem telesu,
  • vključiti vaje, ki aktivirajo vse mišice jedra.
Danes predstavljamo le tri od številnih, zelo učinkovitih vaj za jedro in čvrste trebušne mišice.

Vse vaje si lahko olajšate (če ste začetnik) ali otežite (napredni). Kako, si poglejte v videu na koncu članka.

Stranska deska

Ker imate oporo le na dveh točkah, aktivirate več mišic jedra, da ohranite ravnotežje.

Položaj držite 30 do 45 sekund oz. dokler lahko. Ponovite v obe strani. Čas postopoma podaljšujte.

Pomik v položaj za skleco + skleca

Vaja vključuje celo telo, tudi roke in noge, a največ dela bodo imele vaše trebušne in hrbtne mišice.

Naredite 10 do 12 ponovitev.

Aligator

Kardio, stabilizacija, moč - kombinacija, ki poskrbi za aktivacijo vseh mišic in s tem tudi za dodatno kurjenje maščobe.

Potrebovali boste: drsnike ali brisačo, na preprogi se dobro obnesejo plastične vrečke. Ter dovolj prostora za pomikanje.

Začnete v položaju za skleco (telo je v ravni liniji od glave do pet), noge so na brisači, nato se po rokah pomikate (vlečete) naprej. Pri tem so mišice jedra ves čas napete, ohraniti morate pravilen položaj trupa. Poskusite vsaj 10 metrov. Počivajte 60 do 90 sekund in se vrnite na začetno točko.

Ponovite trikrat.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri