hoja-po-rokah-v-skleco-1

Kako do vitkega pasu? V vadbeni program vključite 3 vaje, s katerimi hitro pokurite maščobo na trebuhu.

Iz takšnih in drugačnih razlogov si vsi želimo čvrstih, če je le mogoče, vidnih trebušnih mišic oziroma vitkega pasu. A ker se še vedno večina zanaša na trebušnjake, danes ponovimo še enkrat: trebušnjaki niso najučinkovitejša vaja za izgubljanje maščobe na trebuhu.

  • Razlog številka 1: maščobe ni mogoče izgubljati lokalno – le na točno določenem oziroma želenem mestu.
  • Razlog številka 2: s trebušnjaki ne aktiviramo vseh trebušnih mišic.

Za lepo definirane trebušne mišice je med drugim pomembno:

  • zmanjšati odstotek maščobe v celem telesu,
  • vključiti vaje, ki aktivirajo vse mišice jedra.
Danes predstavljamo le tri od številnih, zelo učinkovitih vaj za jedro in čvrste trebušne mišice.

Vse vaje si lahko olajšate (če ste začetnik) ali otežite (napredni). Kako, si poglejte v videu na koncu članka.

Stranska deska

Ker imate oporo le na dveh točkah, aktivirate več mišic jedra, da ohranite ravnotežje.

Položaj držite 30 do 45 sekund oz. dokler lahko. Ponovite v obe strani. Čas postopoma podaljšujte.

Pomik v položaj za skleco + skleca

Vaja vključuje celo telo, tudi roke in noge, a največ dela bodo imele vaše trebušne in hrbtne mišice.

Naredite 10 do 12 ponovitev.

Aligator

Kardio, stabilizacija, moč - kombinacija, ki poskrbi za aktivacijo vseh mišic in s tem tudi za dodatno kurjenje maščobe.

Potrebovali boste: drsnike ali brisačo, na preprogi se dobro obnesejo plastične vrečke. Ter dovolj prostora za pomikanje.

Začnete v položaju za skleco (telo je v ravni liniji od glave do pet), noge so na brisači, nato se po rokah pomikate (vlečete) naprej. Pri tem so mišice jedra ves čas napete, ohraniti morate pravilen položaj trupa. Poskusite vsaj 10 metrov. Počivajte 60 do 90 sekund in se vrnite na začetno točko.

Ponovite trikrat.

Sorodni članki

Najhitrejša pot do ravnega trebuha

Vsi si ga želimo - raven trebuh, brez odvečnih maščobnih 'dodatkov'. Še vedno mislite, da je za takšen trebuh potrebnih najmanj 100 trebušnjakov na dan?

3 koraki - če se želite znebiti maščobe na trebuhu

Za učvrstitev trebušnih mišic vam ni treba plačati niti centa. Samo razumeti morate nekaj stvari o svojem telesu!

6 vaj za krepitev trebušnih mišic

Kako vam lahko uspe pridobiti čvrste trebušne mišice? S pravimi vajami in seveda zdravo prehrano.
Najbolj brane vsebine

TEH 5 stvari vsak dan naredijo najsrečnejši ljudje na svetu (presenetilo vas bo!)

Bi rekli, da ste v življenju srečni? Morda spremenite mišljenje ob besedah avtorjev, ki o sreči pravijo takole …
Več...

10 učinkovitih načinov, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Ne boste se je znebili samo s prehrano ali samo z vadbo. Potrebujete kombinacijo vseh pomembnih dejavnikov.
Več...

Za sladkosnede: Zdrava čokoladna torta (brez moke, masla in dodanega sladkorja)

Je čokoladna torta sploh lahko zdrava? Je, če jo naredite po naslednjem receptu.
Več...

8 težav posameznikov, ki jih vedno zebe (Se prepoznate?)

Saj veste, o kom govorimo? O tistih, ki nase vedno dajo vsaj eno dodatno plast in imajo pri roki pulover tudi na najbolj sončen dan. S takšnimi težavami se spopadajo.
Več...

To se zgodi, če 2 tedna vsak dan izvajate vojaške poskoke (rezultatu se ne boste mogli načuditi)

Če bi si vsak dan vzeli čas za nekaj vojaških poskokov, bi izkusili ...
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri