10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

3 vaje za čvrste trebušne mišice

12. 8. 2018

Za krepitev trebušnih mišic danes delamo zgolj tri vaje, a bodo te dovolj intenzivne in prav tako učinkovite. Vsako vajo izvajajte 20 sekund, skupaj torej minuto. Nato ponovite še dvakrat. Dajte vse od sebe! Tudi ko bo peklo, zdržite še malo.

SONOŽNI POSKOK V POLOŽAJU SKLECE Postavite se v položaj za skleco, telo je v ravni liniji, stopala skupaj. Stisnite trebušne mišice in sonožno skočite v desno. Kolena pritegnite desnemu komolcu. Skočite nazaj v začetni položaj in ponovite še v levo. Vajo izvajajte povezano.

DESKA NA KOMOLCIH S SPUŠČANJEM BOKOV V STRAN V položaju deske na komolcih počasi zarotirajte hrbtenico in spustite bok v desno. Kot da bi želeli v položaj stranske deske. Vrnite se v začetni položaj, nato isto ponovite še v drugo stran. To je ena ponovitev. Vajo izvajajte povezano 20 sekund. Poskusite še: www.aktivni.si/fitnes/vaje/video-1-vaja-28-dni-novo-telo

Poskusite še: 1 vaja - 28 dni - novo telo

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri