Tokrat smo pripravili samo tri vaje, s katerimi lahko naredite kratek HIIT trening. Štoparico nastavite na 15 minut in naredite čim več ponovitev!

Slika 1/3

Dviganje z rokami

Za vajo potrebujete klop, steper ali stol.

1. S hrbtom se postavite pred pripomoček in se nanj uprite z rokami.
2. Zravnajte noge in se s petami uprite v tla.
3. Zravnajte hrbet, in ko ste pripravljeni, se z rokami spustite skoraj do tal (odvisno od višine pripomočka) ter nato v prvotni položaj.

Naredite 5 ponovitev in hitro nadaljujte z drugo vajo.
(Ponovitve vseh vaj so okvirne in jih prilagodite glede na svoje fizične sposobnosti.)

profimedia

Preberite tudi: 

Sorodni članki

5 korakov za izgubljanje maščobe na trebuhu, ki vas pripeljejo do lepih rezultatov

Ko želite izgubiti maščobo na trebuhu, ne pričakujte, da bo to povsem enostavno. Nekaj korakov pa vam vseeno lahko olajša pot in poskrbi, da boste na pravi poti do cilja. 

Bananin smuti za po treningu (z beljakovinami in zdravimi maščobami)

Kot spodbudo za dobro opravljen trening (morda celo na prostem?), vam zaupamo recept za odličen smuti.

VIDEO: Trosklopni trening za krepitev in izboljšanje kondicije

Pred vami je odličen trening! Trosklopni - za vse, ki želite okrepiti celo telo in hkrati pridobiti tudi na kondicji.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri