deska-plank-vaja-za-trebuh-in-hrbet

Predstavljamo vam tri preproste vaje, s katerimi boste okrepili zgornji del telesa in hkrati poskrbeli za lepo telesno držo.

Izteg komolca (nazaj)

Stopala postavite v širino bokov in zgornji del telesa nagnite naprej. Hrbet je vzravnan. Roka je ob telesu in tvori pravi kot v komolcu. Počasi iztegnite roko nazaj in vrnite v začetni položaj. Nato ponovite še z drugo.

Naredite 2 seriji po 20 ponovitev.

Skleca s pritegom

Postavite se na vse štiri, dlani naj bodo nekoliko širše od ramen, stopala skupaj. Telo tvori ravno linijo od glave do pet. Spustite se tako nizko, da se s prsim skoraj dotaknete tal oziroma do položaja, ko sta nadlaket in podlaket pod kotom 90 stopinj. Zadržite, nato se dvignite v začetni položaj.

Ob vsakem dvigu izmenično utež pritegnite k prsim. Če je skleca pretežka, naredite žensko skleco.

Naredite 2 seriji po 10 ponovitev.

Dvigovanje uteži v stran

Stopala so v širini bokov, roke z utežmi (težo ročk prilagodite sebi) spuščene ob telesu. Roke počasi dvignite v stran, dokler niso vodoravno na podlago. Nato jih vrnite v začetni položaj. Pri dvigovanju rok napnite trebušne mišice in pazite, da je telo ves čas vzravnano. Ne nagibajte glave naprej. Vaje tudi ne izvajajte s suvanjem in telesom. Vse je v rokah. Če rok ne morete dvigniti brez pomoči telesa, pomeni, da so uteži pretežke.

Naredite 3 serije po 15 ponovitev.

Preizkusite tudi: 5 jogijskih vaj za hrbtenico 

Sorodni članki

Vojaške mišice: 22-minutni program za vsak dan

Tokrat vam predstavljamo del voja­škega treninga, s pomočjo katerega boste pridobili vzdržljivost in mišično moč brez uteži.

Vaje za lepo oblikovan zgornji del telesa

Predstavljamo nekaj preprostih vaj, s katerimi boste brez fitnes naprav lepo oblikovali zgornji del telesa. Z vajami boste pridobili seksi videz rok, močno jedro, poskrbeli…

25-minutni trening za pospešeno porabo kalorij

Nekaterih prepričanj se je težko znebiti in eno izmed njih pravi, da se maščobe najhitreje topi z aerobnimi vajami, kot je tek. Ni vam treba ure in ure brusiti podplatov na…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri