Tako pri teku kot pri drugih vadbah, ki jih izvajate, potrebujete dobro ravnotežje, ki lahko izboljša rezultate in celoten športni nastop. Zato ne bo odveč, če pred naslednjo aktivnostjo naredite naslednje vaje. 

Slika 1/4

MOST NA ENI NOGI

Most ste verjetno že izvajali, zato vaja ni povsem nepoznana. Ulezite se na hrbet in pokrčite kolena, stopala naj bodo na tleh.

- Ko ste pripravljeni, medenico obrnite navzven (tako da med hrbtom in tlemi ne bo praznega prostora) in se z boki počasi dvignite navzgor.

- Iztegnite eno nogo, ki naj bo ves čas v zraku.

- Naredite 15 dvigov in spustov z eno nogo, nato zamenjajte in ponovite vajo.

Roke lahko mirno počivajo ob telesu, nanje se ne upirajte, ko dvigujete boke v zrak.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

Katero vajo bi morali izvajati, glede na vašo najljubšo aktivnost?

Če se redno ukvarjate s športom, imate zagotovo najljubšo aktivnost, ki jo radi vključitev trening. Preverite, katero vajo bi morali izvajati glede na priljubljen šport.

Zakaj bi pred naslednjim tekom morali narediti vaje za zadnjico? (+katere vaje narediti)

Vaj za utrjevanje zadnjice verjetno ne bi povezali z boljšim športnim nastopom, zato tokrat razkrivamo, zakaj boste z naslednjimi gibi napredovali pri teku.  

Kako večurno sedenje vpliva na zadnjico? (in celo telo)

Večurno sedenje lahko resno škoduje tudi na načine, ki se jih morda niste zavedali.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri