Utrjene trebušne mišice vam bodo pomagale izboljšati športni nastop pri vaši najljubši vadbi.

Slika 1/4

KOLESAR

Usedite se na tla in iztegnite noge. Z ravnim hrbtom se nagnite malce nazaj. Držo ohranite čez celo vajo.
Roke postavite za glavo, dvignite noge od tal in se izmenično dotikajte kolen s komolcem.
Kolena se ne potrebujete povsem dotakniti, pomembno je, da vsakokrat čutite utrjevanje ene strani trebušnih mišic. Vajo izvajajte 45 sekund, takoj za tem sledi premor s kolebnico.

profimedia

Preverite tudi:

Sorodni članki

10-minutne vaje za čvrste trebušne mišice (brez pripomočkov)

Bi preizkusili vaje za trebušne mišice, ki ne vključuje klasičnih trebušnjakov in podobnih vaj, ampak vaje, ki se izmed vseh najbolj osredotočajo na učvrstitev trupa?

Popolne trebušne mišice

Več mišic ko uporabljate, tem večje bodo. Zelo preprosto, kajne? Vendar pa večina pri vadbi poskuša obremeniti le eno mišično skupino, preostale pa izolirati od obremenitve. Zato…

Zakaj bi morali vadbo začeti z vajami za trebušne mišice?

Vsi, ki se redno ukvarjate s športom, dobro veste, da se morate pred vadbo ogreti z dinamičnimi vajami, nato pa se lotite drugih vaj. Pomembno pa je tudi, da že na začetku vključite…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri