vaja-dvig-bokov-na-zogi

Če bi zares radi okrepili mišice in oblikovali telo, naj bodo tudi enonožne vaje pomemben del vašega treninga. Zakaj? Ko boste preizkusili, boste presenečeni nad rezultati.

Naslednje štiri vaje lahko preizkusite kar takoj ...

1. Skate squats

Odlična vaja za boljšo stabilnost, moč in mobilnost. Predvsem boste okrepili stegenske mišice in mišice zadnjice. Uporabite lahko utež, ročke, če pa trenirate doma, pograbite najbližji predmet. Začetniki pa se vaje lotite kar z lastno težo.

2. Poteg elastičnega traku na eni nogi

Tudi ta vaja bo poskrbela za mišice posteriorne verige (zadnjica in stegenske mišice). Vaja je lahko ogrevalna, na primer pred izvajanjem mrtvega dviga. Za vajo boste potrebovali elastičen trak, širši, večji bo izziv. Začetniki vajo izvajajte na obeh nogah.

3. Dviganje bokov z nogo na klopci

Vaja, ki poleg nog in zadnjice krepi tudi zgornji del telesa in jedro. Med izvajanjem bodite pozorni na položaj hrbtenice. V zgornjem položaju močno napnite mišice zadnjice in jedra. Za začetek lahko vajo izvajate z obema nogama na klopci. Težja različica: zadržite se v zgornjem položaju.

4. Dvig bokov na eni nogi, dvig noge, stabilizacija kettlebella

Odlična vaja za krepitev mišic zadnjice. In za izboljšanje stabilnosti. Z držanjem kettlebella pa boste poskrbeli tudi za roke in ramena.

Začnete lahko brez držanja kettlebella oz. uteži. Če je pretežko, med posameznimi ponovitvami spustite boke in počivajte, ali zmanjšajte nagib noge v levo in desno. Ko boste dovolj pripravljeni, vključite kettlebell. Ko boste pripravljeni še bolje, vključite potisk (z roko, v kateri držite kettlebell).

Vir: www.meghancallawayfitness.com

Sorodni članki

8 vaj, s katerimi lahko preverite, v kako dobri formi ste v resnici

Nekatere vaje zahtevajo visoko raven kondicije in ogromno treningov za moč, preden jih sploh lahko preizkusite. Na seznamu vaj, ki so dober pokazatelj vaše pripravljenosti, so…

Zakaj je vaša zadnjica ploska kljub vsakodnevnim naporom

Toliko vaj, a še vedno niste prišli do oblike zadnjice, za katero garate. Preverite, koliko neuspelih poskusov lahko pripišete genetiki in kaj lahko storite sami.

1 vaja, ki bi jo morali izvajati večkrat

Vaja zajema več skupin mišic, zato jih lahko še bolj utrdite in poskrbite tako za zgornji kot spodnji del telesa. To pa vam bo prav prišlo tudi pri drugih vrstah vadbe. Veste…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri