kardio-trening-tek-na-mestu

Ste naveličani trebušnjakov in drugih vaj za trebušne mišice, ki jih izvajate leže? Preizkusite 5-minutni kardio trening.

Je vaš cilj vitkejši pas? V prvi vrsti morate razumeti nekaj stvari o svojem telesu! Več o tem si preberite v članku: 3 koraki - če se želite znebiti maščobe na trebuhu.

Potem preizkusite intenzivnejši trening, s katerim boste okrepili tudi trebušne mišice.

Bonus: s treningom boste pokurili več kot z običajnimi vajami za trebuh, saj boste vse mišice spravili v pogon. Poleg tega lahko trening izvajate kjerkoli.

Čas: 5 minut.

Oprema: dobra volja (lahko pa okoli gležnjev in v roke dodate uteži).

Potek: vsako vajo izvajate 30 sekund oziroma 1 minuto, kjer vaja od vas zahteva ponovitev v obe smeri.

Vaje, ki jih boste izvajali:

  • kolo stoje
  • izpadni korak v stran z dvigom noge
  • tek na mestu (kolena visoko)
  • rotacija passé
  • sekanje drv
  • plié jack poskoki

 

 

Sorodni članki

Nasveti za vadbo za vitek pas

Vse tiste vaje oziroma naprave s televizije vam ne bodo prinesle želenega vitkega pasu, kaj šele »six-packa«. S čim pa vam bo to uspelo?

3 koraki - če se želite znebiti maščobe na trebuhu

Za učvrstitev trebušnih mišic vam ni treba plačati niti centa. Samo razumeti morate nekaj stvari o svojem telesu!

Tako doma naredite hiter in učinkovit trening! (5-minutne vadbe)

Nihče ne pravi, da je ohranjanje telesne pripravljenosti lahka naloga, a nikakor ni nemogoča. Vsakršna aktivnost je še vedno boljša kot nič. Tu je nekaj nasvetov, ki vam bodo…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri