To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

5 najboljših vaj iz kitajske medicine

5 najboljših vaj iz kitajske medicine (foto: Profimedia) Profimedia
24. 10. 2016

Preveri, s kakšnimi vajami požene kitajska medicina energijo skozi telo.

Tradicionalna kitajska medicina se loteva zdravljenja bolezni precej drugače kot sodobna: poglavitno pozornost namenja razlagam o funkcionalnih spremembah, ki naznanjajo organske motnje.

Bistveni cilj terapije je zdravljenje z izboljšanjem (uravnoteženjem) funkcije.

Kitajska medicina je razdeljena na pet enakovrednih delov:

- Akupunktura

- Zeliščarstvo (fitoterapija)

- Masaža

- Prehrana (dietoterapija)

- Qi Gong (kombinacija telesnih in dihalnih vaj).

akupunktura

So bolezni, pri katerih zadostuje samo ena izmed omenjenih metod, sicer pa je kombinirano zdravljenje pogostokrat najbolj zaželeno.

Tokrat vam bomo predstavili sklop telesnih vaj, ki vplivajo na človeški biopotencial (življenjsko silo) in s tem rešujejo številne težave, ki se nabirajo skozi življenje. Najprej se bomo lotili nekaterih vaj, ki krepijo prsni biopotencial. Z vajami vplivamo na širjenje prsnega koša.

Vaje izvajajte do 2 minuti, vendar lahko začnete s krajšim trajanjem, da se telo počasi navadi na gibanje in pretok energije v telesu.

1. vaja:

Sukanje ramen in glave: počasi vrtimo glavo in vrat v nasprotni smeri urinega kazalca.

sukanje glave

2. vaja:

Masaža hrbta ob globokem dihanju: v področju ledvenega dela primemo palico, pri vdihu jo dvignemo čim više pod ramena, pri izdihu jo spustimo nazaj v začetni položaj v ledvenem delu. Dihanje naj bo umirjeno in počasno.

vaja s počasnim dihanjem

3. vaja:

Počep ob mizi: z rokami se primemo roba mize in počasi globoko počepnemo z izdihom ter se z vdihom dvignemo v začetni stoječi položaj.

4. vaja:

Kroženje v položaju kobilice: dlani položite na pete in krožite z medenico. Pol kroga vdih, pol kroga izdih, pogled usmerjen rahlo nazaj in navzgor.

kroženje v položaju kobilice

5. vaja:

Kroženje telesa z oporo na rokah za telesom: kolena pokrčite, oprite se na roke in stopala, boke dvignite čim više. Med kolena lahko fiksirate žogo in v tem dvignjenem položaju izvajajte kroge v nasprotni smeri urinega kazalca. Pol kroga vdih, pol kroga izdih.

Kroženje telesa z oporo na rokah  s telesom

Tanja Želj

Foto: Goran Antley

Priporočamo tudi: Povečajte energijo – biopotencial v dihalih

Preverite še odlične vaje za čvrsto in lepo okroglo zadnjico.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri