Sprejmete izziv? Vsaki naslednji vaji dodate 10 ponovitev in vse skupaj naredite trikrat. Ne potrebujete posebnih pripomočkov, zato lahko telovadite tudi doma ali v naravi. 

Slika 1/5

Med vsako novo vajo naredite 30 sekund premora, ko pridete do zadnje vaje, sledi 1 minuta premora. Vse skupaj trikrat ponovite.

Začnite z vajo, ki jo že dobro poznate. Za začetek naredite 10 pravilnih počepov:

- hrbet naj bo raven
- kolena naj ne sežejo čez prste na nogah
- spustite se do kota 90 stopnij
- kolena naj se premikajo v smeri stopal

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki
None

4 vaje, po katerih vas bodo pekle trebušne mišice (in med njimi ni trebušnjakov)

Utrjene trebušne mišice vam bodo pomagale izboljšati športni nastop pri vaši najljubši vadbi.

S kondicijo v hladne dni

Jesen je čas za nabiranje kondicije. Najboljši način je tek, ki si ga lahko popestrimo z vmesnimi postanki, med katerimi naredimo nekaj vaj za trup in noge.

4 odlične vaje za moč - da boste pripravljeni na hojo v hribe

Če obožujete mir in tišino, potem je planinarjenje idealen šport za vas. Vendar nikar ne hodite v hribe nepripravljeni! Potrebujete ­ustrezno kondicijo in moč. Zato se odpravite...
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri