Sprejmete izziv? Vsaki naslednji vaji dodate 10 ponovitev in vse skupaj naredite trikrat. Ne potrebujete posebnih pripomočkov, zato lahko telovadite tudi doma ali v naravi. 

Slika 1/5

Med vsako novo vajo naredite 30 sekund premora, ko pridete do zadnje vaje, sledi 1 minuta premora. Vse skupaj trikrat ponovite.

Začnite z vajo, ki jo že dobro poznate. Za začetek naredite 10 pravilnih počepov:

- hrbet naj bo raven
- kolena naj ne sežejo čez prste na nogah
- spustite se do kota 90 stopnij
- kolena naj se premikajo v smeri stopal

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

S kondicijo v hladne dni

Jesen je čas za nabiranje kondicije. Najboljši način je tek, ki si ga lahko popestrimo z vmesnimi postanki, med katerimi naredimo nekaj vaj za trup in noge.

4 odlične vaje za moč - da boste pripravljeni na hojo v hribe

Če obožujete mir in tišino, potem je planinarjenje idealen šport za vas. Vendar nikar ne hodite v hribe nepripravljeni! Potrebujete ­ustrezno kondicijo in moč. Zato se odpravite…
None

Tako pospešite izgubo telesne maščobe

Intervali, hiter tempo in vaje, ki jih izvajamo z lastno telesno težo – super kombinacija, ko je časa malo, a želimo velik učinek.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri