10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

5 vaj za moč, ki bi se jih morali naučiti vsi začetniki

27. 8. 2019

Pomembno je, da se že na začetku naučimo pravilnega izvajanja osnovnih vaj. Nekatere že dobro poznate in se morda zdijo preproste, vendar preverite, ali jih zares izvajate pravilno. 

Slika 1/5

POČEP

Počep ste zagotovo vključili v trening ali ga izvajali na skupinskih vadbah. Ko se ga lotite naslednjič, preverite, ali izpolnjujete vse našteto:

- Stojte malce širše od bokov, prsti na nogah naj bodo rahlo obrnjeni navzven.
- Napnite trebušne mišice in odprite prsni koš, tako da ramena obrnete nazaj. Težo prenesite v pete, boke potisnite nazaj in se upognite v kolenih, da naredite počep. Takrat pokrčite tudi roke in jih sklenite pred seboj.
- V prvoten položaj se dvignite iz pet in pri tem stisnite mišice zadnjice.

Pazite: Hrbet naj ostane raven, z zadnjico pa se nagnite nazaj, kot bi sedli na stol. Velikokrat se spustimo le tako, da se upognemo v hrbtu - to je napačno izvajanje.

profimedia

Preverite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri