Če se boste z vadbo šele začeli ukvarjati ali če do sedaj še niste preizkusili treninga za moč, se naučite pravilno izvesti nekaj vaj, ki jih lahko vedno vključite v trening. Vaje so vam morda že dobro znane, a jih vsak ne zna narediti pravino.

Slika 1/5

IZPADNE MENJAVE

Vajo vključite predvsem takrat, ko krepite spodnji del telesa. Kako jo izvedete?

- Stojte zravnano, stopala naj bodo v širini bokov, roke ob telesu.
- Z levo nogo naredite velik korak nazaj, desno nogo upognite pod kotom 90 stopinj.
- Skočite in zamenjajte nogi, tako da pristanete v začetnem položaju.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

Katerih življenjskih lekcij vas nauči trening za moč?

Ko izbiramo vrsto vadbe, vedno gledamo na to, kako nam bo koristila in ali nas bo pripeljala bližje k športnim ciljem. Ne spreglejte pa tudi lekcij o življenju, ki se jih lahko…

6 načinov, kako izpopolniti trening

Ker smo vedno lahko še boljši in stopimo stopničko višje, je tu nekaj načinov, s katerimi bo trening še bolj uspešen in nikoli izpuščen.

Aktivni.si treningi so zaključeni! Česa smo se naučili?

V četrtek smo še zadnjič “športali” skupaj na aktivni.si treningu pod vodstvom trenerjev. Čestitke vsem, ki ste se potili z nami! Poglejmo, česa smo se naučili in kaj lahko…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri