Slika 2/5

PLANK Z DVIGOVANJEM NOGE

Najprej upoštevajte osnovna pravila pri izvedbi planka:

- napnite trebušne in zadnjične mišice, medenico obrnite navzven
- zravnajte hrbet in pogled usmerite v tla, da bo podaljšek trupa
- od pet do glave mora potekati ravna linija
- komolce vlecite proti petam

In še dodatek: Eno nogo dvignite od tal in z njo nihajte gor in dol. To počnite 30 sekund, nato zamenjajte nogi in nadaljujte brez počitka. Boke držite na mestu.

profimedia
Sorodni članki

Katerih življenjskih lekcij vas nauči trening za moč?

Ko izbiramo vrsto vadbe, vedno gledamo na to, kako nam bo koristila in ali nas bo pripeljala bližje k športnim ciljem. Ne spreglejte pa tudi lekcij o življenju, ki se jih lahko…

6 načinov, kako izpopolniti trening

Ker smo vedno lahko še boljši in stopimo stopničko višje, je tu nekaj načinov, s katerimi bo trening še bolj uspešen in nikoli izpuščen.

Aktivni.si treningi so zaključeni! Česa smo se naučili?

V četrtek smo še zadnjič “športali” skupaj na aktivni.si treningu pod vodstvom trenerjev. Čestitke vsem, ki ste se potili z nami! Poglejmo, česa smo se naučili in kaj lahko…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri