oce-hci-skleca-telovadba-doma

Začnite dan z nasmehom in štirimi preprostimi vajami. To vas bo napolnilo z energijo, ne glede na to, ali ste zaspančki ali jutranja ptica.

Kdaj sploh je najprimernejši čas za vadbo?

Pravzaprav je najbolje, da se naučite prisluhniti svoji notranji uri oziroma svojemu telesu. Težko je namreč predpisati splošni najprimernejši čas, saj ima vsak človek svoj naravni ritem, pri katerem se izmenjujejo faze, ko smo polni energije, in faze mirovanja.

Vsekakor pa v nobenem primeru ni priporočljivo telo obremenjevati tik pred spanjem.

6 dobrih razlogov, zakaj je vredno poskusiti tudi zjutraj
  • Jutranja vadba pospeši izgorevanje maščob.
  • Zjutraj še lahko najdete nekaj časa zase in prej ko boste vstali, manj izgovorov boste našli.
  • S kratkimi aerobnimi vajami boste izboljšali krvni obtok in presnovo.
  • Jutranje razgibavanje vas bo napolnilo z energijo.
  • Večja je verjetnost, da boste vztrajali. Raziskave namreč kažejo, da 75 odstotkov ljudi, ki vadijo zjutraj, tudi vztraja. Od tistih, ki vadijo zvečer, jih redno nadaljuje z vadbo le 25 odstotkov.
  • Eno prhanje. Se sliši smešno? Poglejmo si zadevo od bliže. Za prhanje povprečno porabimo od 10 do 15 minut. Zdaj tem minutam prištejte še: sušenje (dolgih) las, urejanje pričeske, make-up... Poleg tega je prhanje večkrat dnevno stres za kožo in zato ni priporočljivo.

Zdaj pa k vajam. Pri vsaki vaji naredite 3 serije z 10 do 15 ponovitvami.

1. Upogib trupa

Trebušne mišice močno stisnite, roke pa potisnite proti spodnjem delu nog. Tako dvignite trup navzgor in naprej. Pazite, da glava in vrat ostanega ves čas v enakem položaju glede na telo.

Pomembno je, da trup v zgornjem položaju za trenutek zadržite in nato počasi spustite.

Upogib trupa

2. Škarjice

Trebuh močno napnite in pazite, da bodo noge ves čas ravne. Če boste vajo izvajali z iztegnjenimi rokami (roke so ob telesu in se ne smejo dotikati tal), bo ta še bolj učinkovita.

Škarjice

3. Stranski most z dvigom roke in noge

Če je vaja pretežka, lahko za začetek izvajate statičen stranski most.

Stranski most z dvigom roke in noge

4. Obrnjen most na komolcih

Most je odlična vaja za trebuh in zadnjico. Tokrat ga izvajamo obrnjeno. Bistveno pri tej vaji je, da držite mišice nog, zadnjice in trebuha kar najbolj napete.

Obrnjen most na komolcih

Sorodni članki

BODY SUP: Trening za povečano kalorično porabo in čvrst trebuh

Se odločate, katere aktivnosti bi se lotili to poletje? Kaj če bi se letos preizkusili na supu. Ampak mMalo drugače. Uporabite ga za ta odličen trening, ki bo učvrstil jedro.

Najboljša zaščita za vaš križ

Naslednje vaje vam lahko pomagajo okrepiti trup in hrbtne mišice, kar je najboljša zaščita za vaš križ. Na prvi pogled se morda zdijo preproste, vendar je zelo…

Okrepite svoje šibke točke

Izklešite in hkrati zaščitite svoje telo pred poškodbami. Z opisanimi štirimi vajami boste aktivirali običajno zanemarjenje dele telesa.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri