10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

8-minutna vadba za zapeljiv trebuh

8-minutna vadba za zapeljiv trebuh (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
7. 2. 2015

Za dosego zastavljenega cilja je potrebno obremeniti vse trebušne mišice, brez izjeme. Zato je odlična kombinacija klasičnih in statičnih vaj. Predstavljamo 8 različnih vaj, ki jih lahko izvajate doma ali v fitnes centru. Potrebovali boste le 8 minut časa, nekaj prostora in željo po spremembi.

Vsako vajo izvajate 45 sekund.

Vaje si sledijo v naslednjem zaporedju:
  • Upogib trupa: z vajo obremenite predvsem zgornji del trebušnih mišic
  • Deska: oporo predstavljajo podlahti in noge, za vse ostalo poskrbijo trebušne mišice.

Sledi 30 sekund počitka.

  • Izmenično spuščanje nog: potrudite se in če se le da, se vseh 45 sekund s peto ne dotaknite tal.
  • Stranski most: telo mora biti od glave do pet v ravni liniji. Začnite na desni strani.

Sledi 30 sekund počitka.

  • Spuščanje nog na stran: po pretečenem času noge preprosto iztegnite predse in jih od tal dvignite za približno 25 centimetrov.
  • Dvig nog

Sledi 30 sekund počitka.

  • Zapiranje knjige
  • Stranski most: vaja je enaka četrti vaji, le da tokrat zamenjate stran.

Sledi počitek.

Za konec si lahko 'privoščite' še nekaj minut na kolesu.

Seveda ne smete pozabiti na zdravo prehrano, ki bo še dodatno pospešila celotno preobrazbo.

Foto: Shutterstock

Več na popolnapostava.com.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri