stegna_mascoba_vaje

Končno smo našli skupek vaj, s pomočjo katerih boste lahko maščobi na notranji strani stegen za vedno pomahali v slovo!

Kljub temu da je v zadnjem času moderno stikanje stegen, nekaterim ženskam maščoba na tem mestu še vedno povzroča preglavice in slabša samozavest.

Zato smo tokrat za vas (seveda se nam lahko pridruži tudi moški del) izbrskali ta posnetek z vajami, ki vam bodo pomagale, da boste že po enem mesecu opazili vidno razliko! Seveda ne pozabite na pravilno prehrano in pitje vode!

1. Plié počep

Noge postavite tako, da bodo nekoliko širše od širine ramen in stopala obrnite navzven (predstavljajte si, da ste baletka).

Izvedba: pokrčite kolena, pri tem pa pazite, da je hrbet vzravnan in trebušne mišice napete. Zadržite, nato pa stisnite zadnjico in se vrnite v (prvotno) stoječo pozicijo.

2. Stranski izpadni korak


Z desno nogo naredite velik korak v desno stran (leva naj ostane tam, kjer je) in počepnite oziroma se s telesom nagnite navzdol proti tlom. Pazite, da desno koleno ne gleda preko prstov na nogah, leva noga pa naj bo kolikor se da ravna.

Z desno nogo se odrinite in vrnite v prvotno pozicijo. Ponovite z levo nogo.

3. Počep in brca


Noge postavite tako, da bodo narazen v širini ramen, stopala naj bodo normalno. Roke iztegnite naprej, da boste imeli ravnotežje. Pokrčite kolena, med delanjem počepa pa naj bo teža v petah.

Nato se dvignite, zravnajte noge in z desno brcnite vstran. Ponovite z levo nogo.

4. Drsni skok


Teža telesa naj bo na desni nogi, koleno pa pokrčeno. Levo nogo dvignite s tal za teboj. Nato se nagnite na levo stran in se z desno nogo odrinite. Tako pristanete na levi nogi in za seboj s tal že dvigujete desno nogo.

5. Dvig notranje noge


Vlezite se na bok, zravnajte spodnjo nogo, zgornjo pa pokrčite – tako, da boste imeli stopalo na tleh. Glavo si lahko podprete z roko ali pa jo nanj položite.

Med izdihom dvignite spodnjo nogo in jo med vdihom ponovno spustite nazaj. Pazite, da je vaš trup ves čas pri miru. To ponovite 10x in zamenjajte strani.

6. Kroženje z nogo


Vlezite se na bok, tako da imate eno nogo na drugi. Dvignite zgornjo in z njo rišite kroge po zraku. Nato zamenjajte strani.

7. Dvig zunanje noge


Vlezite se na desni bok, desna roka naj bo iztegnjena, glava pa naj počiva na njej. Levo roko dajte pred sabo za podporo. Boki naj bodo poravnani, desno nogo pa lahko za boljšo podporo tudi pokrčite. Tole je preprostejša verzija.

Težja verzija pa gre takole: dvignite trup in se oprite na podlaket (kot je prikazano na fotografiji zgoraj).

Levo nogo dvigujte počasi, 2 sekundi, nato pa jo 4 sekunde spuščajte. Ponovite 8x in zamenjajte strani.

8. Stranski dvig noge na vseh štirih


Postavite se na vse štiri, hrbet naj bo raven. Koleni pokrčite in eno dvignite vstran od telesa. Tam zadržite in jo nato počasi spustite v prvotno pozicijo. To ponovite večkrat (kolikor pač gre) in zamenjajte strani.

Vajo pa lahko izvajate tudi tako, da na koncu dodate brco, kot je prikazano tukaj:

Za lažjo predstavo in izvedbo vaj si oglejte še posnetek:

Preberite še: Triki, s pomočjo katerih bo vaš trening lažji in boljši ali pa 4 vaje, 4 minute - za trebuh, zadnjico, noge in boljšo vzdržljivost

Priporočamo tudi: 10 korakov, kako izgubiti 10 kilogramov

Sorodni članki

Tako boste učvrstili svoje telo, brez da bi vam sploh bilo treba VSTATI s postelje!

Zjutraj s težavo vstanete, a je to edini del dneva, ko imate čas za hitro telovadbo? Potem morate poskusiti tole!

5-minutni trening pred spanjem za učvrstitev nog

Kaj pravite na kratko telovadbo, ki vam bo zvečer pred spanjem vzela samo dobrih 5 minut, a vam bo hkrati pomagala učvrstiti noge in vas dobro raztegnila?

Vaje za čvrsto telo in manj kilogramov

Najhitrejša pot do lepe postave? Naša aerobna vadba za oblikovanje telesa. Pripomogla bo k opazno čvrstejši ritki, trebuhu in zadnjici.
Izbor uredništva

Doma pripravljene vode z okusom - 16 odličnih receptov

Ste v trgovini kdaj vzeli v roke plastenko vode z okusom in preverili njene sestavine?

Več...

Zakaj srečni pari ne delijo svojega življenja na družbenih omrežjih?

Živimo v zanimivih časih, ko objave na profilih družbenih omrežij pogosto pomenijo več kot to, kar se dogaja v realnosti.

Več...

7 opozorilnih znakov, da ne poslušate svojega srca

Preverite, ali ste zares sposobni poslušati sebe?

Več...
Najbolj brane vsebine

Ideja za izlet: Rabeljsko jezero

Radi bi se šli nekam ohladiti, sprostiti, se sončiti, morda veslati... Z družino, psom ali prijatelji. Pa ne veste, kam? Rabeljsko jezero je odlična destinacija. 
Več...

Poletna torta z grškim jogurtom in jagodičjem (brez dodanega sladkorja in peke!)

Če si grški jogurt radi privoščite za sladico ali zajtrk, vam bo všeč tudi lahka torta brez peke. Ker ima malo sestavin in je priprava povsem preprosta, jo lahko naredite tudi na počitnicah ali kot piknik sladico.
Več...

Hujšanje: 8 nasvetov, ki jih upoštevajte, če se številka na tehtnici ne premakne

Videti je preprosto – manj hrane, več gibanja. Strategija, ki so jo preizkusili številni in tudi dosegli odlične rezultate. Vsem pa ta način ne prinese rezultata, ki si ga želijo. Če ste med njimi, je morda čas, da preizkusite drugače. Morda je čas, da ...
Več...

Ideja za izlet: Mašun - ki ponuja številne možnosti za sprehode in rekreacijo v naravi

Čudovita sončna sobota, preživeta v objemu prostranih notranjskih gozdov!
Več...

8 nasvetov, kako izstopiti iz cone udobja

Običajno nas je strah sprememb, zato veliko ljudi raje biva v navidezno varni coni udobja. A v coni udobja ne bomo naredili ničesar velikega. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri