stegna_mascoba_vaje

Končno smo našli skupek vaj, s pomočjo katerih boste lahko maščobi na notranji strani stegen za vedno pomahali v slovo!

Kljub temu da je v zadnjem času moderno stikanje stegen, nekaterim ženskam maščoba na tem mestu še vedno povzroča preglavice in slabša samozavest.

Zato smo tokrat za vas (seveda se nam lahko pridruži tudi moški del) izbrskali ta posnetek z vajami, ki vam bodo pomagale, da boste že po enem mesecu opazili vidno razliko! Seveda ne pozabite na pravilno prehrano in pitje vode!

1. Plié počep

Noge postavite tako, da bodo nekoliko širše od širine ramen in stopala obrnite navzven (predstavljajte si, da ste baletka).

Izvedba: pokrčite kolena, pri tem pa pazite, da je hrbet vzravnan in trebušne mišice napete. Zadržite, nato pa stisnite zadnjico in se vrnite v (prvotno) stoječo pozicijo.

2. Stranski izpadni korak


Z desno nogo naredite velik korak v desno stran (leva naj ostane tam, kjer je) in počepnite oziroma se s telesom nagnite navzdol proti tlom. Pazite, da desno koleno ne gleda preko prstov na nogah, leva noga pa naj bo kolikor se da ravna.

Z desno nogo se odrinite in vrnite v prvotno pozicijo. Ponovite z levo nogo.

3. Počep in brca


Noge postavite tako, da bodo narazen v širini ramen, stopala naj bodo normalno. Roke iztegnite naprej, da boste imeli ravnotežje. Pokrčite kolena, med delanjem počepa pa naj bo teža v petah.

Nato se dvignite, zravnajte noge in z desno brcnite vstran. Ponovite z levo nogo.

4. Drsni skok


Teža telesa naj bo na desni nogi, koleno pa pokrčeno. Levo nogo dvignite s tal za teboj. Nato se nagnite na levo stran in se z desno nogo odrinite. Tako pristanete na levi nogi in za seboj s tal že dvigujete desno nogo.

5. Dvig notranje noge


Vlezite se na bok, zravnajte spodnjo nogo, zgornjo pa pokrčite – tako, da boste imeli stopalo na tleh. Glavo si lahko podprete z roko ali pa jo nanj položite.

Med izdihom dvignite spodnjo nogo in jo med vdihom ponovno spustite nazaj. Pazite, da je vaš trup ves čas pri miru. To ponovite 10x in zamenjajte strani.

6. Kroženje z nogo


Vlezite se na bok, tako da imate eno nogo na drugi. Dvignite zgornjo in z njo rišite kroge po zraku. Nato zamenjajte strani.

7. Dvig zunanje noge


Vlezite se na desni bok, desna roka naj bo iztegnjena, glava pa naj počiva na njej. Levo roko dajte pred sabo za podporo. Boki naj bodo poravnani, desno nogo pa lahko za boljšo podporo tudi pokrčite. Tole je preprostejša verzija.

Težja verzija pa gre takole: dvignite trup in se oprite na podlaket (kot je prikazano na fotografiji zgoraj).

Levo nogo dvigujte počasi, 2 sekundi, nato pa jo 4 sekunde spuščajte. Ponovite 8x in zamenjajte strani.

8. Stranski dvig noge na vseh štirih


Postavite se na vse štiri, hrbet naj bo raven. Koleni pokrčite in eno dvignite vstran od telesa. Tam zadržite in jo nato počasi spustite v prvotno pozicijo. To ponovite večkrat (kolikor pač gre) in zamenjajte strani.

Vajo pa lahko izvajate tudi tako, da na koncu dodate brco, kot je prikazano tukaj:

Za lažjo predstavo in izvedbo vaj si oglejte še posnetek:

Preberite še: Triki, s pomočjo katerih bo vaš trening lažji in boljši ali pa 4 vaje, 4 minute - za trebuh, zadnjico, noge in boljšo vzdržljivost

Priporočamo tudi: 10 korakov, kako izgubiti 10 kilogramov

Sorodni članki

Tako boste učvrstili svoje telo, brez da bi vam sploh bilo treba VSTATI s postelje!

Zjutraj s težavo vstanete, a je to edini del dneva, ko imate čas za hitro telovadbo? Potem morate poskusiti tole!

Vaje za čvrsto telo in manj kilogramov

Najhitrejša pot do lepe postave? Naša aerobna vadba za oblikovanje telesa. Pripomogla bo k opazno čvrstejši ritki, trebuhu in zadnjici.

15 minut na dan za čvrsto zadnjico in stegna

Za učvrstitev zadnjice ne potrebujete posebnih preparatov in stradanja. Tisti, ki imajo idealno zadnjico – TELOVADIJO.

Izbor uredništva

Zakaj bi morali na dan narediti 10.000 korakov in več

Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) in številni zdravniki ter drugi strokovnjaki pravijo, da bi 10.000 korakov...

Več...

18 korakov, kako zopet najti voljo

Ko smo depresivni, se je tako težko premikati, iti pod tuš in se preobleči, kaj šele se odpraviti na pohod ali tek. Čeprav...

Več...

Zakaj so doživetja vredna več kot materialne dobrine

Mera za uspeh danes ni več imeti najboljši avto in nepremičnino. Veliko mladih to ne zanima več.

Več...

Najbolj brane vsebine

Dovolite vaši mački spati z vami v postelji? Poglejte, kakšne posledice ima lahko to za vas in vašega ljubljenčka!

Spadate med tiste, ki med spanjem obožujejo toplino teh kosmatih princesk in princev ali zagovarjate nasprotno?
Več...

Zato bi morali vsak dan delati plank!

Ena vaja, ki vključuje celo telo in ima mnogo pozitivnih učinkov. Veste, zakaj bi se je morali lotiti vsak dan?
Več...

Veste, zakaj bi morali vsak večer pred spanjem na stopala nanesti eterična olja? (VIDEO)

Stopala so popolni del telesa za nanašanje eteričnih olj. Pa veste zakaj?
Več...

Zakaj bi morali na dan narediti 10.000 korakov in več

Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) in številni zdravniki ter drugi strokovnjaki pravijo, da bi 10.000 korakov na dan pregnalo kar nekaj bolezni stran. 10.000 korakov na dan bi bilo že povsem dovolj za začetek zdravega načina življenja. A v resnici 10.000 korakov niti ni tako malo, to je od šest do sedem kilometrov, odvisno od koraka in hitrosti, za 10 kilometrov na dan bi morali narediti več kot 14.000 korakov na dan. Večina ljudi povprečno naredi 3.500 korakov, kar je v resnici zelo malo. 10.000 je odlična številka, saj se mora človek zanjo že malo potruditi in tudi dobro se sliši.
Več...

Doma pripravite mazilo, ki vam pomaga zaspati

Če vam skrbi pogosto ne dajo spati in včasih tudi več noči zaporedoma zrete v strop, namesto da bi sladko sanjali, je čas, da preizkusite ta recept.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri