Jedro je temelj. Vsak gib se začne v centru telesa, močno jedro varuje hrbtenico, poskrbi zdravo telesno držo … Zato, aktivirajte mišice jedra. Vključite naslednje vaje za čvrste trebušne, pa tudi hrbtne mišice.

Slika 1/8

RUSSIAN TWIST

Sedite na tleh, kolena so pokrčena, stopala na tleh. V roke primite utež ali medicinko in jo držite pred sabo (bližina in višina prsi). Nagnite se rahlo nazaj. Aktivirajte jedro in držite hrbtenico vzravnano. Ob nagibu se v hrbtu ne smete preveč zviti (nagrbiti).

Potegnite popek proti hrbtenici in zgornji del telesa počasi rotirajte v desno. Gib je kratek in ves čas vključujete trebušne mišice. Pomembo je, da ne obračate v stran samo rok.

Vrnite se v začetni položaj, izdihnite, vdihnite, in nadaljujte z rotacijo v levo. Vajo izvajajte povezano.

Težja različica: stopala držite nekaj centimetrov od tal.

Profimedia
Sorodni članki

Za vitek pas: 3 preproste vaje, s katerimi hitro pokurite maščobo na trebuhu (video)

Kako do vitkega pasu? V vadbeni program vključite 3 vaje, s katerimi hitro pokurite maščobo na trebuhu.

VIDEO: 1 vaja, 12 načinov izvajanja, čvrste trebušne mišice

Vaja je enostavno brezčasna in zares daje rezultate - poskrbi za čvrste trebušne mišice. In ker vemo, da ste na tesnem s časom: tu je 12 variacij vaje, predstavljenih v 60 sekudah.

5 vaj, ki krepijo mišice jedra in preprečujejo bolečine v križu

Vaje za jedro opravljajo dve nalogi: poskrbijo za čvrste trebušne mišice (posledično seveda tudi za manj maščobnih blazinic) in preprečujejo bolečine v križu. Naslednji trening…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri