10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

VIDEO: Do seksi božične postave v samo 25-ih minutah vadbe na dan

VIDEO: Do seksi božične postave v samo 25-ih minutah vadbe na dan (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
30. 11. 2015

Prazniki bodo vsak čas tu, vi pa še niste pripravljeni na tisto seksi oblekico, ki jo želite obleči za božič ali novo leto? Brez skrbi. Ni še prepozno, da si oblikujete seksi silhueto.

Piše: fitnes trenerka Maja Kvas 

25-minutna vadba za celo telo 

V 25-ih minutah visoko intenzivnega treninga, 3-5x na teden, se vam čudovita postava ne bo izmuznila. Tokrat vam predstavljam malo daljši video, kjer sem se osredotočila na vadbo celotnega telesa. Vadba je sestavljena iz dveh sekundnih intervalov: 15/45 in 25 različnih vaj za oblikovanje celotnega telesa. Pri vadbi sem uporabila različne uteži, 3, 6 in 10 kg, vendar težo prilagodite svojim zmogljivostim.

Uporabite uteži, če le lahko

Tisti, ki zmorete prenesti uteži, le posezite po njih. Maščobe se bodo topile še hitreje in lepe mišice bodo vidne ze v kratkem casu. Začetniki in tisti, ki imate kakršnekoli poškodbe, vaje izvajajte brez uteži in samo s svojo lastno težo.

Pokurili boste tudi do 300 kalorij

V 25 minutah takšnega treninga boste pokurili tudi do 300 kalorij, topili maščobe, oblikovali svoje telo in se prijetno spotili. Pazite tudi na prehrano in zadostno hidracijo telesa. Ravno v zimskem času ljudje pogosto pozabimo piti dovolj tekočine.

Kaj še morate vedeti pred vadbo?

Pred vsako vadbo je izjemno pomembno, da se pravilno ogrejete in tako preprečite morebitne poškodbe. Poskrbite za pravilno držo skozi celoten trening (raven hrbet, ramena potisnite dol in nazaj, stisnite trebušne mišice). Če nimate uteži, vaje izvajaje z lastno telesno težo. Vedno poslušajte svoje telo in ne pretiravajte. Vendar se kljub temu potrudite do svojega limita za hitrejši in učinkovitejši rezultat. Pred, med in po vadbi je priporočljivo piti dovolj tekočine. Najboljša je še vedno dobra stara voda. Po koncu vadbe so zelo pomembne vaje za raztezanje. S tem boste raztegnili mišice, imeli boste manjši "musklfiber", mišice se bodo lepše oblikovale in hitreje regenerirale.

Če ste začetnik oziroma niste dolgo telovadili, se pred tako intezivno vadbo posvetujte s svojim zdravnikom.

Avtorica članka in videa sem fitnes trenerka Maja Kvas Gorjanc, spremljaš me lahko na mojem Youtube kanalu, kjer te čakajo moje najboljše videovaje za oblikovanja telesa.

Preverite še Majin 20-minutni visoko intenzivni intervalni trening za celo telo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri