To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Ogrevalna vaja in vaja za krepitev jedra in zadnjice

12. 2. 2015

Gremo trenirat! Pripravili smo odličen trening - 5 vaj, ki jih lahko izvajate kjerkoli. Kako pravilno trenirat? Vaje vam bomo predstavili v štirih zaporednih objavah. Danes začnemo s pripravljalno vajo in vajo za zadnjico in trebušne mišice.

Izvajamo: Izpadni korak vstran z dvigom rok in desko

Z izpadnimi koraki in sočasnim dvigom rok nad glavo razmigamo zasedene kolke in odpremo ramenski obroč. Ko to vajo pospremimo še z oporo na podlahteh - t. i. desko -, pa aktiviramo še zadnjico in trebušne mišice.

Vaji izvajamo v izmenjajujočem redu:
  • najprej 3 izpadne korake v vsako stran,
  • vmes 20-30 sekund opore na podlahteh,
  • nato to zaporedje še dvakrat (skupno trikrat) ponovimo.

Trening pripravila Mario Sambolec, strokovnjak na področju prehrane, trener in ustanovitelj blagovne znamke Feelgood, in Davor Sattler, osebni trener in strokovnjak za vadbo. Vaje prikazuje Neža. Video produkcija: Danijel Čančarević

Prihodnjič: Vaja za ravnotežje, moč stegenskih mišic, trupa ter zadnjice.

Značke: trening

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri