Za vas smo pripravili več vrst počepov, od navadnih, ki ste jih delali že v šoli, do takih bolj napornih, kjer bo treba vložiti malce več energije. Se splača. Do poletja boste v odlični formi. Preverite, kako deluje naš izziv.

Slika 1/8

Kako deluje naš izziv: Svoji vsakodnevni vadbi dodajte še miks počepov in se držite časa in ponovitev.
Čas: 30 minut
Opreme ne potrebujete, le udobna oblačila in dobro voljo!

1. OSNOVNI POČEP

Saj se spomnite počepov iz šole. Stojimo zravnano, ramena nazaj, roke naprej, noge rahlo narazen in gremo. Gor in dol. Trebušne mišice imejte napete, trup vzravnan, kolena čim manj potiskajte čez prste.

Koliko ponovitev: 3 serije po 15 do 20 počepov (na začetku lahko tudi kakšen počep manj, zelo pomembno je, da jih delate pravilno).

Sorodni članki

4 vaje za trebuh, zadnjico in noge

Nikar ne pozabite na te klasične, vendar zelo učinkovite vaje, s katerimi krepite trebuh, zadnjico in noge.

Vaja za ravnotežje, moč stegenskih mišic in jedra

Po pripravljalni vaji in odlični vaji za zadnjico in trebušne mišice nadaljujemo s kraljem vseh vaj - počepom. Tokrat malo drugače.

Širok počep - za čvrsto zadnjico in noge

Zadnjični predel boste tonizirali z različnimi vrstami vaj in med temi je ena najbolj učinkovitih zagotovo počep. Z izvajanjem širokega počepa pa še zdaleč ne…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri