Gremo lovit sončne žarke, iskat prve znake pomladi, se nadihati svežega zraka ... In kar zunaj opravimo tudi trening z lastno težo. 

Slika 1/5

Potrebovali boste samo blazino za na tla, vse vaje pa temeljijo na lastni teži, zato drugih pripočkov ne potrebujete.

ZAPIRANJE KNJIGE

- Ulezite se na tla in iztegnite roke za seboj.
- Ko ste pripravljeni, se z iztegnjenimi rokami in ravnim hrbtom dvignite navzgor. Hkrati dvignite tudi iztegnjene noge.
- Z rokami se skušajte dotakniti stopal (kolikor vam omogoča gibčnost), pri čemer naj bo hrbet vedno raven, roke pa iztegnjene.

Trebušne mišice naj bodo skozi celotno vajo napete. Naredite med 10 in 15 pravilnih ponovitev.
*Žoge ne potrebujete. Z dodatno težo lahko le otežite vajo ali pa z lahko žogo poskrbite, da bodo roke enakomerno narazen.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

Ubijalski način kurjenja kalorij na dopustu

Trenerka Nuša Gnezda vam je pripravila hiter in učinkovit trening za kurjenje vseh odvečnih kalorij, ki si jih boste privoščili na dopustu. 

3 učinkovite vaje, ki jih lahko izvajamo doma

Vaje so osnovane na premagovanju lastne teže, tako da jih lahko izvajamo doma, zunaj na prostem in celo na delovnem mestu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri