10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Izzovite vse mišice in razvijte vzdržljivost z 10 odličnimi vajami

Izzovite vse mišice in razvijte vzdržljivost z 10 odličnimi vajami (foto: Profimedia) Profimedia
24. 11. 2016

10 odličnih vaj za vse ljubitelje domačih treningov. Za izvajanje ne potrebujete naprav in dodatne opreme.

Izziv za vse mišice!

Jon Stratford, nekdanji marinec in osebni trener, predstavlja 10 vaj, s katerimi boste pospešili metabolizem in razvili moč ter vzdržljivost. Z nekaj prilagoditvami je poskrbel, da boste telo izzvali kot še nikoli prej. Najboljši del? Potrebujete dobrih 10 minut oz. 5, če ste zelo hitri.

Izvajali boste:
  • počep,
  • desko,
  • potisk,
  • izpadni korak,
  • trebušnjake in
  • 'dipse'.

v različnih variacijah.

Vsako vajo ponovite 10-krat (v sako stran oz. z vsako nogo). Po prvem krogu naredite premor, nato nadaljujte z novo serijo oz. jih naredite več, če ste dovolj pripravljeni.

Pomembno! Pri vajah, kot so počepi, deska, izpadni koraki ... pazite na položaj hrbtenice! V hrbtenici se ne smete kriviti, zato jedro vedno stabilizirajte (močno stisnite trebušne mišice). Ne tekmuje s časom! Raje naredite ponovitev manj in se s tem izognite poškodbam.

Poskusite še: Vaja za moč in boljšo koordinacijo

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri