10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Joga skleca - za krepitev prsnih mišic in mišic ramen

19. 2. 2015

Počep, predstavljen v prejšnjem delu treninga, pospremimo z joga skleco.

Vaja poleg prsnih mišic in iztegovalk komolca vključi tudi mišice ramen, in sicer v bolj celostnem obsegu kot klasična skleca.

Joga sklece pogosto uporabljamo kot nadomestilo potiskov v vertikalni ravnini (nad glavo) pri vadečih, ki imajo omejitve z mobilnostjo ramenskega obroča.

Naredite tako:
  1. Začnite z ogrevalno vajo, ki ji takoj sledi vaja za krepitev jedra in zadnjice,
  2. nadaljujte s počepom na eni nogi,
  3. po opravljenih počepih, brez daljšega odmora nadaljujte z joga skleco.

Pri vsaki vaji naredite vsaj 10 ponovitev.

Začetne vaje so prikazane na naslednjih povezavah:

Trening pripravila Mario Sambolec, strokovnjak na področju prehrane, trener in ustanovitelj blagovne znamke Feelgood, in Davor Sattler, osebni trener in strokovnjak za vadbo. Vaje prikazuje Neža. Video produkcija: Danijel Čančarević

Prihodnjič: Vaja za krepitev hrbta

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri