trening-doma-stranska-deska

Tudi vi zjutraj najprej pomislite na skodelico sveže pripravljene dišeče kave? Danes začnimo drugače.

S telesno aktivnostjo, seveda. Ta je bolj učinkovita od katerekoli kave. Po 10 minutah boste sveži in pripravljeni na delo.

Še prej pa si poglejmo, zakaj sploh telovaditi zjutraj

Pustimo na strani, da ob številih delovnih in drugih obveznosti v popoldanskem času in zvečer marsikomu preprosto zmanjka časa za redno gibanje. Začnimo od zadaj. Raziskave kažejo, da jutranji telovadci spijo bolje od tistih, ki vadijo v večernih urah. Eden od razlogov za težave s spancem je zagotovo adrenalin. In ko smo že pri adrenalinu.

Vemo, da se med vabo njegova raven poviša, zato se pospeši srčni utrip, širijo se krvne žile in usmerjajo več krvi v srce, pljuča in mišice, ki delajo in pomagajo pri izgorevanju maščobnih zalog.

Torej, že takoj zjutraj boste porabili nekaj energije (kalorij) in si nabrali dovolj energije in optimizma za cel dan. Jutranji trening, ki je lahko povsem preprost in sploh ne tako intenziven, zaradi sproščanja endorfinov pozitivno vpliva tudi na razpoloženje.

Začnimo dan polni energije z 10-minutim treningom

Preberite tudi:

Konec marca pa se nam lahko pridružite na tekaškem vikendu!

Čaka nas nepozaben vikend v družbi vrhunskih trenerjev, ki pripravljajo treninge, strokovno predavanje o prehrani in delavnice, pridružil pa se nam bo tudi alpinist Viki Grošelj.

Podrobnosti na Tekaški vikend

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

VIDEO: 10-minutna jutranja telovadba za lažje prebujanje (brez pripomočkov)

Vadba za celotno telo, ki jo lahko izvajate doma ali na prostem, vam bo pomagala, da se boste lažje prebudili, razgibali in se sveži odpravili novemu dnevu naproti.

(Naj)boljši načini, kako začeti dan (in nimajo nič opraviti z zajtrkom)

Vas jutra spravljajo v slabo voljo? Morda vam jih naslednje ideje polepšajo. In dan tudi.

5 napak, ki jih naredite zjutraj (in kaj bi morali narediti namesto tega)

Jutro je za marsikoga stresen del dneva, še posebej, če nimate jutranje rutine. Preverite najpogostejše napake, ki jih naredimo, ko vstanemo in predloge, s katerimi boste prihranili...
Najbolj brane vsebine

Ste prepričani, da spite dovolj? Tu je 5 znakov, da vam v resnici primanjkuje spanca!

Morda ne občutite tiste opoldanske zaspanosti in pomanjkanja energije na sploh, a tu je nekaj manj očitnih znakov, s katerimi vam telo sporoča, da je v resnici že precej izčrpano.
Več...

13 korakov, kako spet začeti verjeti vase

Vsi se kdaj zataknemo v nekaj, kar nas ovira, včasih pa sploh ne najdemo prave motivacije, da bi začeli delati na spremembi, ki jo nujno potrebujemo. kako se zares vzljubiti in privabiti v življenje same dobre stvari? Postavite sebe na prvo mesto že danes!
Več...

3 nepričakovani znaki, ki kažejo na depresijo

Depresija se kaže na različne načine, nikoli ne vpliva le na razpoloženje. Pogosto spregledani znaki so naslednji …
Več...

Ne boste verjeli, kakšne POSLEDICE na telesu pušča vadba z utežmi (za zdravje gre!)

Če ste do sedaj vadbo z utežmi radi preskočili, boste odslej verjetno ravnali drugače. Navdušimo vas s posledicami, ki jih ta lahko prinese.
Več...

Koliko škode naredi sladkor našemu telesu?

Preveč sladkorja lahko hitro poskrbi, da bomo spoznali grenko plat življenja.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri