10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

VIDEO: Kako se znebiti stranskih maščobnih blazinic?

VIDEO: Kako se znebiti stranskih maščobnih blazinic? (foto: stranske trebusne) stranske trebusne
20. 10. 2015

Stranskih maščobnih blazinic ali t.i. ljubezenskih ročk se JE vsekakor mogoče znebiti. Kako? Z ustreznimi vajami. Kakšnimi, razkriva slovenska trenerka Maja Gorjanc. 

Učinkovite vaje za t.i. "ljubezenske ročke"

Oh, ta nadležna maščoba, ki se ženskam nabira na bokih, pesti pa tudi marsikaterega moškega. Le kako se je znebiti?

Večina mojih strank si želi izgubiti odvečno maščobo na predelu trebuha in pridobiti čvrste in lepe trebušne mišice. Najbolj jih motijo odvešne maščobne blazinice, ki se nabirajo na boku in jih posrečeno imenujemo "Love handles". Da boste uspešno izgubili maščobice na tem delu, vam v naslednjem videu predstavljam nekaj zelo učinkovitih vaj, ki ciljajo predvsem na predel stranskih trebušnih mišic in ki bodo poskrbele, da boste oblikovali vitko silhueto.

Kakšna je osnovna vaja?

Osnovna vaja je drža v deski oziroma "plank", ki je ena izmed najboljših vaj za pridobitev lepo oblikovanih trebušnih mišic. Plank variant je ogromno in na to osnovno vajo lahko kombinirate različne komponente in kombinacije drugih vaj in jih združite. Vendar ne pozabite, da je za uspešno porabo maščob prav tako pomembna kardio vadba in pravilna prehrana.

Trik za bolj čvrst trebuh, ki ga lahko izvajate kadar koli 

In še hiter trik za lepo oblikovan trebuh: Kadarkoli se boste spomnili, potisnite trebuh notri, stisnite mišice in držite. Vendar bodite pozorni, da boste še vedno lahko normalno dihali. Prav tako je pomembna pravilna ravna drža hrbtenice, ki bo samodejno poskrbela za lepši videz trebuha.

Pred vsako vadbo je izjemno pomembno, da se pravilno ogrejete in tako preprečite morebitne poškodbe. Poskrbite za pravilno držo skozi celoten trening (raven hrbet, ramena potisnite dol in nazaj, stisnite trebušne mišice).

Kaj je še pomembno?

Če nimate uteži, vaje izvajaje z lastno telesno težo. Vedno poslušajte svoje telo in ne pretiravajte. Vendar se kljub temu potrudite do svojega limita za hitrejši in učinkovitejši rezultat. Pred, med in po vadbi je priporočljivo piti dovolj tekočine. Najboljša je še vedno dobra stara voda. Po koncu vadbe so zelo pomembne vaje za raztezanje. S tem boste raztegnili mišice, imeli boste manjši "musklfiber", mišice se bodo lepše oblikovale in hitreje regenerirale.

Če ste začetnik oziroma niste dolgo telovadili, se pred tako intezivno vadbo posvetujte s svojim zdravnikom.

Avtorica članka in videa sem fitnes trenerka Maja Kvas Gorjanc, spremljaš me lahko na mojem Youtube kanalu, kjer te čakajo moje najboljše videovaje za oblikovanja telesa.

Preverite še predlog veganskega menija, ki ga lahko poskusite za vsaj en dan. Preverite pa tudi, česa fitnes trenerji ne jedo

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri