vaja-za-zadnjico

Se tudi vam zdi zastrašujoča vsa tista oprema v fitnesih? In ne marate gneče? Začnite doma. Tako ...

Tudi, če že pridno vadite, se je včasih dobro vrniti k osnovnim vajam za krepitev in izboljšanje kondicije. Če šele začenjate, pa tako postavite temelje nadaljnim treningom. In naslednji 40-minutni trening je lahko odličen začetek.

Posvetili se boste vsem osnovnim gibom in v pogon spravili vse mišice ter pokurili kar lepo število kalorij.

In še ena dobra stran: ker za izvajanje ne potrebujete naprav ali uteži, se lahko resnično posvetite vsem gibom in pravilni izvedbi, kjerkoli.

Ste pripravljeni na odlično počutje?

Stisnite 'play' in se pripravite na ogrevanje, top vaje, na koncu pa vas čaka še sproščanje.

Preberite še: Skrivnost hujšanja, ki je nihče ne omenja 

In Test samozavesti: 8 fraz, ki kažejo, da imate slabo samopodobo 

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

FOTO: 3 odlične krepilne vaje

Poleti tek in plavanje, pozimi pa se lahko prav zadovoljivo razgibamo tudi pri odmetavanju snega. Ker je tudi za težja fizična opravila pomembna dobra priprava, vam danes predstavljamo…

10 razlogov za izvajanje krepilne vadbe

Deset razlogov, zakaj morajo tekači v svoj trening vključiti še krepilno vadbo. 

28-dnevni fitnes izziv: 9. DAN

Nov teden, novi izzivi. Drugi test je za nami, zdaj pa s polno paro naprej. Danes vas že čaka nov trening.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri