plank-deska-vaja-trening

Poskusite to super vajo, ki je odlična za krepitev jedra. Lahko pa je tudi veliko več kot to. Lahko je tudi super naporna in krepi več kot 20 mišic.

1 super vaja, 8 načinov izvajanja

Na ta način boste krepili:

  • jedro,
  • zadnjico,
  • noge,
  • mišice rok,
  • hrbta,
  • popravili slabo držo in
  • seveda porabili lepo število kalorij.

Naredite tako ...

Lahko pa se lotite tudi našega izziva:

1 vaja, 28 dni, novo telo!

Preberite še:

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

3 super krepilne vaje, ki jih lahko izvajate kjerkoli

Obstaja kar nekaj izredno učinkoviti vaj, s katerimi krepimo celo telo, zmanjšamo delež telesne maščobe, pridobimo na kondiciji, hitrosti in za katere ne potrebujemo telovadnice ali…

Okrepite mišice jedra: 5 odličnih vaj, ki jih lahko naredite doma

Tek je veliko učinkovitejši, če je naša drža pokončna. Ko začnemo teči, to še gre, prsni koš je dvignjen, hrbet poravnan, glava pokončno. Bolj smo utrujeni, bolj silijo ramena…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri