10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Lotite se bistva

Razvijte vzdržljivostno moč trupa s preprosto vajo. (foto: Beth Bischoff) Beth Bischoff
1. 12. 2008

Seveda z upogibom trupa najbolje oblikujete trebušne mišice, toda rutina, ki je pred vami, vključuje celo paleto različnih vaj. Vadba s švicarasko žogo prinaša veliko več od lepo oblikovanih šesterčkov.

Koristi

Povečali boste moč, vzdržljivost ter prožnost trebušnih mišic, hkrati pa boste izboljšali stabilnost trupa, kar vam bo koristilo pri vseh drugih športih. Če boste izvajali te vaje, boste krepili tiste mišice, ki vam bodo pomagale preprečiti morebitne poškodbe.

Kako se lotiti vadbe

  • Ulezite se na ravno podlago, medtem ko med rahlo pokrčenimi nogami navpično navzgor držite švicarsko žogo.
  • Nato dvignite iztegnjene roke ter upognite trup, spodnji del hrbta pa prilepite na podlago. Brez premikanja zgornjega dela trupa spuščajte noge proti tlom in jih spet dvignite.
  • V zgornjem delu giba se z rokami dotaknite žoge in položaj zadržite 3 sekunde. Naredite 8 - 10 ponovitev.

Dodatna navodila

Pritisnite spodnji del hrbta k tlom ter tako še dodatno obremenite trebušne mišice. Če je vadba prezahtevna, upog­nite kolena pod kotom 90 stopinj, vse dokler ne povečate moči in izboljšate gibljivosti.

Vajo izvajajte postopoma. Za ogrevanje naredite serijo ali dve brez žoge.

Menjajte naklon. S spreminjanjem položaja zgornjega dela telesa obremenite jedro trebušnih mišic.

foto: Beth Bischoff

ilustracija: Kagan McLeod

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri