Predstavljamo tri odlične pilates vaje, ki jih lahko naredite doma za svoja ramena.

Slika 1/4

Pilates je vadba, varna in primerna za vsakogar, s posebnim poudarkom na stabilizaciji trupa in krepitvi globokih mišic, zato je odlična podlaga za vse druge vadbe in športe.

Redno in pravilno izvajanje vaj ima številne dobre učinke:

izboljša telesno držo, ravnotežje, koordinacijo in gibljivost, zmanjša možnosti za razvoj inkontinence in osteoporoze, odpravlja ali lajša bolečine v hrbtu ter pospešuje okrevanje po poškodbah. Pomemben element je dihanje, ki nudi podporo vsaki vaji.

Profimedia

Pripravil: Vanja Cipot, osebni trener

Vanjo lahko poiščete v Fit City centru na Tržaški 132 v Ljubljani ali mu pišete na vanja@v-team.si. Več si preberite na www.v-team.si in Facebook VanjaTeam.

Preberite še:

Sorodni članki

Trening doma: 4 vaje za krepitev trebušnih mišic

Predstavljamo niz vaj, za katere res ne morete najti smiselnega izgovora: kako okrepiti trup doma s pomočjo navadne krpe za pomivanje.

Pilates vaje za moč v času nosečnosti

Tokrat bomo naredili nekaj vaj za nosečnice za moč. Gre za pilates vaje za nosečnice, ki jih bomo izvajali na klopci.

S kombinacijo vadb do maksimalnih rezultatov

Različni načini vadbe na telo učinkujejo na povsem različne načine. Tudi različni športi imajo na mišice drugačen vpliv. Zato je pomembno, da raziščemo, kako različne vadbe učinkujejo…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri