Tokrat se posvetimo spodnjemu delu telesa, torej zadnjici, stegnom, mečam, bokom ... Naslednjih 5 vaj morate obvezno dodati vašemu treningu. 

Slika 1/5

IZPADNE MENJAVE

Eksplozivna vaja vas bo pustila brez diha!

Kako jo izvedete?

- Začnite v položaju za izpadni korak - obe nogi upognite pod kotom 90 stopinj, kar bo določilo tudi, kako narazen morate stati.

- Stisnite zadnjico in trebušne mišice ter sonožno skočite. V zraku zamenjajte nogi in pristanite v izpadnem koraku.

- Pazite, da bo prsni koš vedno odprt (ramena nazaj) in da bosta nogi pod kotom 90 stopinj. Po nekaj skokih boste vedeli, kako morate skočiti, da pristanete v enakem položaju.

profimedia
Sorodni članki
None

5 vaj za vse, ki imate težave s koleni

Vaje se nanašajo predvsem na spodnji del telesa. Če trenirate pod vodstvom trenerja, pa zagotovo omenite svoje težave. 

VIDEO: Tako pokurite 300 kalorij v 30 minutah

Kaj pravite na en odličen 30-minutni trening?

Vaja, ki bi jo morali izvajati vsak dan (video)

Odlična vaja, ki med drugim pomaga pri težavah s kolki in pri bolečinah v spodnjem delu hrbta zaradi večurnega sedenja. In tako preprosta, da jo lahko naredite kadarkoli in…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri