Slika 2/5

OSLOVSKE BRCE

Z vajo utrdite predvsem zadnjico in stegenske mišice. Naredite jo tako:

Začnite na vseh štirih in se dobro oprite na kolena. Težo prenesite na levo koleno, desno nogo pa dvignite in jo iztegnite. Enako naredite z levo roko. Ulovite ravnotežje. Ko ste stabilni, roko in nogo položite nazaj. Sedaj veste, kako izgleda gib.

- Ko ste pripravljeni, nogo in roko s sunkom iztegnite in nogo upognite v kolenu, da bo stopalo obrnjeno proti stropu. Oboje položite nazaj, vendar se ne dotaknite tal, ampak spet iztegnite.

Najprej naredite nekaj ponovitev z eno nogo, nato z drugo.

Namig: Če bi si vajo radi otežili, za koleno postavite utež (na nogo, ki jo dvigujete v zrak).

profimedia
Sorodni članki
None

5 vaj za vse, ki imate težave s koleni

Vaje se nanašajo predvsem na spodnji del telesa. Če trenirate pod vodstvom trenerja, pa zagotovo omenite svoje težave. 

VIDEO: Tako pokurite 300 kalorij v 30 minutah

Kaj pravite na en odličen 30-minutni trening?

Vaja, ki bi jo morali izvajati vsak dan (video)

Odlična vaja, ki med drugim pomaga pri težavah s kolki in pri bolečinah v spodnjem delu hrbta zaradi večurnega sedenja. In tako preprosta, da jo lahko naredite kadarkoli in…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri