izpadni-korak-z-nogo-na-klopi

Eden boljših načinov za krepitev mišic nog so enonožne vaje. Lotite se vaje dviganje na klop z ročkami, pa boste poleg nog okrepili tudi mišice zadnjice in stabilizatorje trupa.

Enonožne vaje so odlične za krepitev mišic. Ker zahtevajo več stabilnosti, pravzaprav vključujejo krepitev več mišičnih skupin, tudi stabilizatroje trupa.

Vaje na napravah nam tega ne omogočajo, saj že naprava sama nudi stabilnost v ledvenem predelu, kolkih in kolenih. To lahko preizkusite na čisto preprost način - naredite vajo potisk z nogami na napravi, nato pa še nekaj ponovitev počepa, klasičnega in počep na eni nogi. Pri kateri vaji ste uporabljali več mišic?

Enonožne vaje seveda izboljšajo tudi stabilnost, če vključite potisk nad glavo pa okrepite še roke.

1. Enonožni dvig na klop s potiskom

Primite ročki in stopite k telovadni klopi. Stopalo desne noge postavite na klop.

Z desno nogo se uprite na klop in vzdignite telo tako, da bosta stopali poravnani v isti višini. Hkrati potisnite ročki nad glavo. Ko se dvigujete, se oprete le na nogo, ki je na klopi. Z nogo, ki je na tleh, se ne odrivate.

Počasi se začnite spuščati nazaj v začetni položaj.

Naredite 10-15 ponovitev z vsako nogo.

2. Enonožni dvig s strani z enoročnim potiskom

Vaje se izvaja podobno kot prva, le da se tokrat, kot pove že ime vaje, na klop dvigate s strani, potisk pa izvajate le z eno roko.

3. Dodatna vaja

Za konec pa še vaja za krepitev trebušnih mišic.

Sorodni članki
None

Ponovno v formi

Moški smo predvidljivi. Bolj ko je trening osredotočen na veliko prsno mišico, raje jo imamo. V četrtem nadaljevanju vadnice Ponovno v formi se bomo posvetili trupu. Tritedenski program…

4 vaje za noge in zadnjico, ki jih zagotovo še niste preizkusili

Če bi zares radi okrepili mišice in oblikovali telo, naj bodo tudi enonožne vaje pomemben del vašega treninga. Zakaj? Ko boste preizkusili, boste presenečeni nad rezultati.

4 top vaje za jedro in boljšo stabilnost

Se ukvarjate s športom, pri katerem pogosto menjate smer? Pomislite, kakšne bolečine boste trpeli, če vaš hrbet ni pripravljen na to. Naslednja vadba naj postane kar vaša rutina.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri