10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Pisarniška telovadba

29. 1. 2007

Ste že kdaj po celodnevnem delu za pisalno mizo začutili zategnjen vrat in bolečine v hrbtenici? Seveda, med tipična znamenja pa morda niste šteli tudi glavobola!

Da vam nenaden glavobol ne bi skazil preostanka dneva, vam predlagamo rešitev: neopazno pisarniško telovadbo.

Kroženje z rameni v smeri nazaj in naprej ter obračanje glave v vse smeri bo sprostilo napete vratne in ramenske mišice. Za sproščanje napetosti hrbtnih mišic pa se dobro pretegnite tako, da v stoječem položaju stegnete dlani proti stropu in jih zadržite nekaj sekund. Olajšanje boste občutili v trenutku.

Značke: telovadba vaje

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri