Intervali, hiter tempo in vaje, ki jih izvajamo z lastno telesno težo – super kombinacija, ko je časa malo, a želimo velik učinek.

Slika 1/5

Vsak interval traja minuto:

• 30 sekund izvajajte vajo (naredite toliko ponovitev, kolikor zmorete)
• 30 sekund počivajte

Ko končate zadnjo, četrto vajo, počivajte minuto. Nato ponovite še dvakrat. Če pa imate dovolj časa, trening podaljšajte na 30 minut.

Pomembno: začetniki začnite počasi in več pozornosti posvetite tehniki. Nato z vsakim treningom povečajte intenzivnost. Kasneje trening otežite tako, da skrajšate počitek.

Nasvet: Trening je lahko tudi del vašega običajnega treninga z utežmi.

Shutterstock.com
Sorodni članki

VIDEO: Top trening za kurjenje maščobe in ohranjanje kondicije

Trening vam bo vzel vsega 15 minut. In vam dal ogromno! Izvajate pa ga lahko doma ali v naravi.

4 kratki in intenzivni treningi - da boste v kratkem času naredili več

Če želite kljub omejenemu času narediti nekaj zase, priporočamo intenzivni kardio trening, ker boste v kratkem času naredili več.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri