Slika 2/5

VAJA 1: Izpadni korak s skokom

Stojte vzravnano, stopala so v širini bokov, roke sproščene ob telesu.

Z levo nogo stopite naprej in se spustite v izpadni korak. Kontrolirano – trup je vzravnan, trebušne mišice napete.

Težo prenesite na peto sprednje noge in se dvignite v začetni položaj, nato hitro odskočite. In se spet spustite v položaj izpadnega koraka.

Vajo izvajajte izmenično z levo in desno nogo.

Shutterstock.com
Sorodni članki

VIDEO: Top trening za kurjenje maščobe in ohranjanje kondicije

Trening vam bo vzel vsega 15 minut. In vam dal ogromno! Izvajate pa ga lahko doma ali v naravi.

4 kratki in intenzivni treningi - da boste v kratkem času naredili več

Če želite kljub omejenemu času narediti nekaj zase, priporočamo intenzivni kardio trening, ker boste v kratkem času naredili več.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri