10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Povečajte energijo – biopotencial v prebavilih

11. 3. 2009

Biopotencial je energija, ki se kaže sočasno na duševni in fizični ravni. Se neprenehoma giblje in spreminja agregatno stanje. Pri zgostitvi se energija preoblikuje in akumulira v fizični obliki.

Je enoten in vsaka oblika zaznavnega biopotenciala je le ena izmed stopenj preoblikovanja vseobstoječega, izhodiščnega biopotenciala na različnih stopnjah njegovega preoblikovanja.

Zrcali popolnost uresničevanja ŽIVLJENJSKE ESENCE (temeljna teles­na snov, ki ustvarja in je ustvarjena ob nemotenem delovanju vseh organov).

Vsak organ je nosilec in ustvarjalec posebne oblike biopotenciala in esence. Je enako zaznaven na mikro- in makroravneh. Spreminja oblike, odvisno od mesta in funkcije v telesu, čeprav je iz enega samega vira. Nemoteno pretakanje biopotenciala pomeni zdravje, zastoj in čezmerna zgostitev pa bolezen.

Antigravitacijske vaje za spodbujanje ali zviševanje biopotenciala v predelu prebavil:

VAJA 1: Naredimo svečo in v tem položaju enakomerno dihamo, z rokami se podpremo. Vztrajamo največ eno minuto.

VAJA 2: Iz sveče se počasi premaknemo v položaj pluga, tako da damo stopala nad glavo na tla. Če se ne dotaknemo tal, se ustavimo na pragu bolečine in v tem položaju nekaj časa vztrajajmo. Ko se nam uspe dotakniti tal, lahko v položaju pluga izvajamo še kroženje za povečanje biopotenicala v pasu. Vztrajamo v položaju, na začetku do pol minute, nato vedno dlje.

VAJA 3: Izvedemo še hojo po zadnjici, tako da se usedemo na tla in iztegnemo roke nad glavo, noge prav tako iztegnemo. V tem položaju se premikamo naprej in nazaj. Hojo po zadnjici izvajamo eno do dve minuti.

VAJA 4: Nazadnje naredimo še vajo kroženje telesa z oporo na rokah. Najprej se usedemo na tla s pokrčenimi koleni. Opremo se na roke in stopala ter dvignemo medenico. Medenico potiskamo čim više in krožimo v smeri nasproti od urinega kazalca. Prvo polovico kroga vdihnemo, drugo izdihnemo.

Napisala: Tanja Želj

Fotografija: Goran Antley

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri