plank-deska-vaja

Videti je enostavno, a verjemite, dobro boste namučili vse mišice. Smo že omenili, da je vaja popolna za tiste, ki vam vojaški poskoki niso najljubši? Hitro poskusite.

Tako naredite:
  • Začnite v položaju za desko (plank) - dlani so pod rameni, telo v ravni liniji od glave do pet.
  • Sonožno skočite naprej in s stopali pristanite čim bližje dlanem (položaj globokega počepa)
  • Odskočite nazaj v položaj deske.

Vajo izvajajte povezano, s kar najhitrejšim tempom, tako boste gradili tudi na vzdržljivosti.

Frogger

Z vajo krepite: roke, jedro, zadnjico, noge.

Za naprednejše

Vključimo še skleco.

Sorodni članki

Če želite okrepiti trebušne mišice, je to vaja, ki jo morate vključiti

Plank (deska) je ena boljših vaj, če želite okrepiti zgornji del telesa, predvsem jedro. Tokrat vam predstavljamo različico ... Ki bo vaše trebušne mišice resnično spravila k delu.

Vaja za trebušne mišice, ki jo morate začeti izvajati že danes

Trening ste že zapolnili s trebušnjaki, desko, plezalcem, zapiranjem knjige ... Zdaj je čas, da dodate novo vajo za trebušne mišice. Potrebujete le minuto!

Okrepite mišice jedra: 5 odličnih vaj, ki jih lahko naredite doma

Tek je veliko učinkovitejši, če je naša drža pokončna. Ko začnemo teči, to še gre, prsni koš je dvignjen, hrbet poravnan, glava pokončno. Bolj smo utrujeni, bolj silijo ramena…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri