10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

S to vajo boste okrepili trebušne mišice in gradili na vzdržljivosti

S to vajo boste okrepili trebušne mišice in gradili na vzdržljivosti (foto: Profimedia) Profimedia
6. 7. 2016

Videti je enostavno, a verjemite, dobro boste namučili vse mišice. Smo že omenili, da je vaja popolna za tiste, ki vam vojaški poskoki niso najljubši? Hitro poskusite.

Tako naredite:
  • Začnite v položaju za desko (plank) - dlani so pod rameni, telo v ravni liniji od glave do pet.
  • Sonožno skočite naprej in s stopali pristanite čim bližje dlanem (položaj globokega počepa)
  • Odskočite nazaj v položaj deske.

Vajo izvajajte povezano, s kar najhitrejšim tempom, tako boste gradili tudi na vzdržljivosti.

Frogger

Z vajo krepite: roke, jedro, zadnjico, noge.

Za naprednejše

Vključimo še skleco.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri