profimedia-0260055164

Dve odlični vaji, ki ju ne vidimo prav pogosto v fitnes centrih. Če sta res najboljši, pa preizkusite sami.

Prva krepi trebušne mišice in sprošča mišice v področju dimelj, druga aktivira mišice zadnjice in zajame rotatorje kolka.

Ste pripravljeni na 200 ponovitev?

Naredite 100 ponovitev vsake vaje brez počitka in kolikor hitro lahko. Trening popestrite tako, da vaji izmenjujete. Naredite lahko tako: 20 trebušnjakov, 10 dvigov, 15 trebušnjakov, 10 dvigov ... Dokler ne dosežete številke 100. Nato sledi še 100 ponovitev.

Je 200 prevelik zalogaj? Začnite z 20 ponovitvami vsake vaje. In jim potem vsak teden dodajte kakšno ponovitev več.

Preberite še: Bi morali pri počepu postaviti stopala skupaj ali narazen?

Sorodni članki

Trening doma: 10 minut za čvrste trebušne mišice

Tu je vrsta odličnih vaj za trebušne mišice. Nekatere vam ne bodo predstavljale večjih preglavic, pri drugih boste morali malce stisniti zobe. Rezultat pa bo odličen! Splača se…

Izziv: 100 ponovitev za čvrste trebušne mišice

Za to boste potrebovali dobre 4 minute. Torej? Sprejmete izziv?

6 vaj za krepitev trebušnih mišic

Kako vam lahko uspe pridobiti čvrste trebušne mišice? S pravimi vajami in seveda zdravo prehrano.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri