Pri treningu za spodnji del telesa ne pozabite na 5 vaj, ki utrdijo in oblikujejo noge. 

Slika 1/5

Izpadni korak z menjavami

Izpadni korak vam je verjetno že dobro znana vaja, vendar ga boste tokrat menjali s skokom.

Za začetek naredite izpadni korak, pri čemer pokrčite zadnjo nogo tako, da se koleno skoraj dotika tal (kot na slki).
Ko ste pripravljeni, skočite in zamenjajte sprednjo ter zadnjo nogo.
Pristanite v izpadnem koraku in vse skupaj ponovite.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

Trening za tekače: 10 vaj za moč

Treniranje je dolgotrajen proces, pri katerem sta pomembna vztrajnost in načrtovanje, dražljaj mora biti pogost, obnova organizma pa ustrezna. Le s takim pristopom boste lahko…

5 najboljših vaj z lastno telesno težo

Vadba z lastno telesno težo je lahko odlična alternativa treningu na napravah. Predvsem takrat, ko do teh nimate dostopa ali takrat, ko nekaterih zaradi poškodbe ne morete…

VIDEO: Tako pokurite 300 kalorij v 30 minutah

Kaj pravite na en odličen 30-minutni trening?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri