trening-z-medicisnko-zogo

Izvajanje upogiba komolca zagotovo pripomore k velikosti bicepsov, toda za bombarderske roke bo potrebno kaj več.

Preizkusite vajo met medicinske žoge – leže

Zagotovite si žogo, ki je v ležečem položaju ne boste sposobni zvreči višje od enega metra nad iztegnjenimi rokami.

Trening z medicinsko žogo

Žogo vrzite navzgor, kolikor visoko morete, in jo ulovite.

Dvakrat tedensko izvajajte 5 serij do 10 ponovitvami.

Zakaj trening z medicinsko žogo?

Pliometrične vaje, kot so vaje z medicinsko žogo, zagotavljajo močnejšo kontrakcijo vaših mišic. V primerjavi z običajnim dviganjem uteži naj bi bila taka vadba veliko bolj učinkovita, z njo pa razvijamo tudi eksplozivno moč.

Preizkusite:

Sorodni članki

4 vaje z utežmi za začetnike

Če ste se začeli navduševati nad vajami za moč z utežmi, bo najbolje, da za nekaj nasvetov povprašate strokovnjaka. Tu pa je nekaj preprostih vaj, ki jih lahko preizkusite sami.

4 vaje z medicinsko žogo za krepitev celega telesa

Medicinska žoga ni odličen pripomoček le za razvoj bombarderskih rok. Z žogo lahko oblikujete celo vrsto treningov za celo telo, ki jih zlahka izvajate tudi doma.

3 vaje za večje roke

Priredite vaje, kot so sklece, upogib rok in nekatere vaje za trup, tako, da v njih vklopite še triceps. Tako ne boste izpustili mišic, ki jih običajno krepite, sočasno pa…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri