Vaje, ki krepijo, izboljšajo eksplozivnost, stabilnost ter agilnost in koordinacijo. S to obliko vadbe krepimo več mišičnih skupin hkrati. Z izvajanjem TEH petih funkcionalnih vaj, pa boste pospešili tudi metabolizem, telo pa bo še po vadbi porabljalo energijo.

Slika 1/5

Funkcionalna vadba je sestavljena iz gibalnih vzorcev oziroma vaj, ki najbolj posnemajo naravno gibanje človeka. Recimo pobiranje nečesa s tal, dvigovanje težkega bremena, vstajanje iz postelje ... Zato so to odlične vaje, ki poskrbijo za fit telo, za boljše zdravje in počutje, hkrati pa pospešijo tudi metabolizem.

Tu je 5 top vaj:

IZPADNI KORAK nam poleg tega, da krepimo mišice nog in zadnjice, pomaga pri izboljšanju drže.

Shutterstock
Sorodni članki

Kako biti aktiven tudi v zreli dobi?

Če si starejši želi biti aktiven v zreli dobi, je dobro, da dela na treh področjih - da je aktiven miselno, telesno in da ohranja družabno plat življenja.

Funkcionalna vadba - za koga je primerna in kaj z vadbo pridobimo?

Funkcionalna vadba v svojem bistvu skriva vadbo, ki je sestavljena iz kompleksnih gibov in vaj, v nasprotju z vadbo v fitnesu, pri kateri vadeči izvajajo vaje v sedečem…
None

Razlagamo: Kaj je funkcionalna vadba? (in ali jo potrebujem)

Morda ste jo opazili med naborom skupinskih vadb v vašem fitnesu, vendar je niste nikdar obiskali. Kaj je to in ali bi jo morali redno izvajati?

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri