trening-park

Razbijte monotonost! Naše okolje nam ponuja različne možnosti za treniranje. Izkoristite ga.

Vadbo si lahko popestrite s tekom v naravi, v katerega vključite svoje običajne vaje za posamezne mišične skupine. Proste uteži naj zamenjajo elementi iz narave, urejene postaje na trim stezi ali partner, ki predstavlja določen upor, s katerim delate.

Danes poiščite nov kotiček, kjer boste izvajali naslednje 3 vaje z lastno telesno težo:

1. Skleca na dvignjeni površini

Skleca je ena boljših vaj z lastno telesno težo, pravi pokazatelj telesne pripravljenosti in odlična za krepitev prsnih mišic in jedra.

Pazite, da bo vaš hrbet poravnan, in da boste imeli med dviganjem in spuščanjem tudi čvrsto napet trebuh. Pri spuščanju dvignite eno nogo.

Dihanje: ko se vzdigujete, izdihnite na vrhu, ko se spuščate, vdihnite. Naredite 10 do 16 ponovitev.

Skleca

2. Dips

Pri tej vaji sodelujejo trebušne, hrbtne, nožne, ramenske in vratne mišice.

Sedite na rob stopnice, lahko tudi klop, če je v bližini. Stopali sta na tleh, dlani pa poleg kolkov. Dvignite zadnjico, pri čemer si pomagajte z rokami, in jo pomaknite malo naprej. Počasi spuščajte in dvigujte boke.

Naredite 15 do 20 ponovitev.

Dips

3. Izpadni korak vstran

Krepi noge, razteguje mišice in skrbi za ravnotežje.

Naredite korak vstran in se spustite v stranski izpadni korak. Pri tem boke potisnite nazaj. Z najnižje točke se čim bolj eksplozivno odrinite nazaj v začetni položaj in ponovite z drugo nogo. Pri tem pazite, kako boste stopali na stopnico.

Naredite 20 ponovitev z vsako nogo.

Stranski izpadni korak

Zdaj vse tri vaje ponovite še dvakrat.

Poskusite še:

Sorodni članki

Trening za odlične rezultate

Ste v želji hitro doseči čim boljše rezultate preizkusili že skoraj vse mogoče vadbe, a vas nobena ni povsem prepričala?

30 minut hoje za čvrsto zadnjico

Hoja krepi nas in naše zdravje, pospešuje presnovo in pomirja. Ne zahteva nikakršnih sredstev ali posebne opreme in je primerna za vsa starostna obdobja in za vse…

7 odličnih vaj za čvrsto zadnjico in noge

Da vas ne bomo dolgočasili le z eno, smo jih pripravili 7.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri