kolebnica

Kolebnica naj bo vsaj poleti obvezen del vašega treninga, saj boste kmalu opazili dobre posledice pri športnem nastopu.

Kolebnica ne zavzame veliko prostora, skačete pa lahko kjerkoli na prostem. Še zdaleč pa skakanje s kolebnico ni le otroška igra, ampak tudi odličen trening. Če temu dodate še nekaj vaj za moč, boste ob rednem izvajanju v športnem nastopu precej napredovali.

Trening je kratek, zato ga lahko dodate kot podaljšek običajnim športnim aktivnostim ali ga opravite, kadar ste v stiski s časom.

Spodnje vaje lahko predstavljajo tudi samostojen trening, če se za začetek ogrejete, nato pa naredite več krogov. V prvem krogu naredite po 15 ponovitev vsake vaje, v drugem 14, v tretjem 13 ... Dokler ne pridete do točke, ko ne zmorete več. Zapomnite si, da je bolj kot hitrost pomembna pravilna tehnika, zato delajte v sebi primernem tempu. 

Potek:

  • skakanje s kolebnico (2 min)
  • srednji skiping (1min)
  • skakanje s kolebnico (2 min)
  • izpadni korak (15 ponovitev)
  • skakanje s kolebnico (2 min)
  • sklece (15 ponovitev)
  • skakanje s kolebnico (2 min)
  • plank z dotikom rame (15 ponovitev)
  • skakanje s kolebnico (2 min)
Srednji skiping

Hrbet naj bo raven, držite pa se rahlo naprej (naj vas ne zanaša nazaj). Roke naj delajo v ritmu z nogami (nasprotna roka in nasprotna noga hkrati). Kot ena ponovitev šteje, ko dvignete koleno obeh nog.

skiping

Izpadni korak

Stojte pri miru in z desno nogo naredite velik korak naprej. Zadržite nekaj trenutkov in se vrnite v prvotni položaj (noge skupaj, ravna drža). Ponovite 15-krat in zamenjajte nogo.

izpadni korak

Enako lahko naredite z izpadnim korakom nazaj in v stran (velik korak nazaj ali velik korak v stran).

Sklece

Pazite na pravilno držo in naj hrbet ne “visi” med rameni in boki. Medenico obrnite navzven. Tu bo najbolje, da uporabite ogledalo ali prosite prijatelja, naj popravlja vaš položaj.

sklece

Če ne zmorete t.i. moških sklec, se lotite ženskih.

sklece

Plank z dotikom rame

Postavite se v položaj za visok plank. Ko obvladujete držo, se z desno roko dotaknite leve rame in jo postavite nazaj. Enako naredite z levo roko. Pazite, da pri tem ne boste obračali bokov. Namesto tega napnite trebušne mišice in ostanite v položaju za plank.

plank

Sorodni članki

Se nikakor ne morete pripraviti do teka? Nadomestite ga s TEMI vajami

Obožujete tek, a vsako zimo prekinite športno sezono zaradi mraza in neugodnih vremenskih razmer? Da ne boste prekinili gibanja, je tu nekaj vadb, ki jih lahko izvedete doma…

5 aktivnosti, ki jih lahko opravljate na prostem

V toplih dneh narava kliče po preživljanju časa zunaj, kamor lahko preselite tudi vadbo. Kaj početi na prostem? Preverite nekaj aktivnosti, s katerimi vam poleti ne bo dolgčas.
None

Vaje za utrjevanje telesa in izboljšanje športnega nastopa

Ne glede na to, katero športno aktivnost izberete, se boste z nekaj vajami za utrjevanje izkazali bolje. Zato ne pozabite na kombinacijo različnih vrst vadb, ki bodo poskrbele za…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri