To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

Vaja, ki bi jo morali izvajati vsak dan (video)

Vaja, ki bi jo morali izvajati vsak dan (video) (foto: Profimedia) Profimedia
16. 3. 2019

Odlična vaja, ki med drugim pomaga pri težavah s kolki in pri bolečinah v spodnjem delu hrbta zaradi večurnega sedenja. In tako preprosta, da jo lahko naredite kadarkoli in kjerkoli.

Če veliko sedite (na delovnem mestu, pri igranju video igric, gledanju televizije, v avtu ...), naredite naslednje:

  • Vsaki dve uri oz. kadarkoli imate možnost vstanite in se sprehodite,
  • nato naredite vajo joga počep (Malasana ali garland položaj).

Zaradi sedenja začnemo izgubljati moč v nogah in fleksibilnost v sklepih – upogibalke kolka (mišice spredaj preko sklepa) se skrajšajo, medenica je nagnjena, ledvena krivina se zmanjša. Tudi mišice jedra trpijo. Dolgotrajno sedenje tako lahko prispeva k bolečini v spodnjem delu hrbta, v kolkih in kolenih.

Počep ima veliko pozitivnih učinkov na telo. Na prvem mestu: je ena najučinkovitejših vaj za spodnji del telesa. Krepi mišice zadnjice, nog, hrbta in tudi trebušne mišice. Vaja pa naj bi pomagala tudi pri prebavnih težavah.

Preizkusite še:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri