joga-blazina

Odlična vaja, ki med drugim pomaga pri težavah s kolki in pri bolečinah v spodnjem delu hrbta zaradi večurnega sedenja. In tako preprosta, da jo lahko naredite kadarkoli in kjerkoli.

Če veliko sedite (na delovnem mestu, pri igranju video igric, gledanju televizije, v avtu ...), naredite naslednje:

  • Vsaki dve uri oz. kadarkoli imate možnost vstanite in se sprehodite,
  • nato naredite vajo joga počep (Malasana ali garland položaj).

Zaradi sedenja začnemo izgubljati moč v nogah in fleksibilnost v sklepih – upogibalke kolka (mišice spredaj preko sklepa) se skrajšajo, medenica je nagnjena, ledvena krivina se zmanjša. Tudi mišice jedra trpijo. Dolgotrajno sedenje tako lahko prispeva k bolečini v spodnjem delu hrbta, v kolkih in kolenih.

Počep ima veliko pozitivnih učinkov na telo. Na prvem mestu: je ena najučinkovitejših vaj za spodnji del telesa. Krepi mišice zadnjice, nog, hrbta in tudi trebušne mišice. Vaja pa naj bi pomagala tudi pri prebavnih težavah.

Preizkusite še:

Sorodni članki

Vaje za čvrsto zadnjico, ki hkrati pomagajo izboljšati držo

5 vaj, s katerimi boste učvrstili zadnjico in izboljšali svojo držo. Vaje lahko izvajate v telovadnici, doma ali na prostem. Za izvedbo ne potrebujete nobenih pripomočkov, za…

Vaja za ravnotežje, moč stegenskih mišic in jedra

Po pripravljalni vaji in odlični vaji za zadnjico in trebušne mišice nadaljujemo s kraljem vseh vaj - počepom. Tokrat malo drugače.

Brez uteži do lepega telesa

Vadba s prostimi utežmi sicer povečuje mišično maso, vendar pa uteži najbrž ne boste nosili s seboj na dopust ali vikend oddih. No, tudi daleč od doma lahko brez težav…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri