obrnjena-deska-plank_tYXhqSa

Veliko časa presedite? Poskusite s to vajo, ki osvobaja bolečine v hrbtenici in izboljšuje držo.

Danes bomo izbrali obrnjeni "plank". Vaja, ki morda ni tako popularna kot običajen plank, a je prav tako učinkovita. 

Kot je za plank značilno, gre za vajo, kjer morate ostati v pozi, v kateri zdržite in na ta način krepite mišice. 

Obrnjeni plank je malce drugačen, poleg držanja v pozi, vsebuje še lahkotno spuščanje proti tlom. Je enostaven, zato ga brez težav vključite v svoj vsakdan. 

Obrnjeni plank (obrnjena daska):

Sedite na tla z iztegnjenimi nogami, naslonite se na dlani tako, da so prsti obrnjeni v isti smeri kot telo. Napnite trebušne mišice in rit, dvignite boke od tal. Na ta način formirate ravno linijo od ramen do pet. V tej pozi zdržite, kolikor lahko. Na začetku 15 sekund, ko boste v formi pa po 30 sekund. Ne spuščajte medenice k tlom ali glave v znak, hrbtenica naj bo maksimalno ravna. 

Nato zadnjico počasi spuščate proti tlom in se vrnete v začetni položaj. Ponovite od 3 do 5 krat na dan.

Učinki:

♦ Že po nekaj dneh boste občutili spremembe na področju trebušnih mišic, ramen, zadnjice in nog. 

♦ Izboljša tudi metabolizem. 

♦ Osvobaja bolečine v hrbtenici in izboljšuje držo ter je zelo primerna za ljudi, ki veliko časa sedijo. 

♦ Obrnjena deska ne le krepi mišice v rokah, trebuha in nog, ampak tudi razteza mišice v predelu ramen.

uspesnazena.com

Sorodni članki

Tako boste učvrstili svoje telo, brez da bi vam sploh bilo treba VSTATI s postelje!

Zjutraj s težavo vstanete, a je to edini del dneva, ko imate čas za hitro telovadbo? Potem morate poskusiti tole!

To se bo zgodilo, če boste plank izvajali vsak dan

Deska (ali plank) je primerna za vse: ljubitelje športa in tiste, ki se mu raje izognete. Preprosta vaja ima mnoge pozitivne učinke in hkrati deluje na več mišičnih skupin.

Okrepite mišice jedra: 5 odličnih vaj, ki jih lahko naredite doma

Tek je veliko učinkovitejši, če je naša drža pokončna. Ko začnemo teči, to še gre, prsni koš je dvignjen, hrbet poravnan, glava pokončno. Bolj smo utrujeni, bolj silijo ramena...
Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri