10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Vaja za trebušne mišice, ki jo morate začeti izvajati že danes

Vaja za trebušne mišice, ki jo morate začeti izvajati že danes (foto: Profimedia) Profimedia
14. 1. 2019

Trening ste že zapolnili s trebušnjaki, desko, plezalcem, zapiranjem knjige ... Zdaj je čas, da dodate novo vajo za trebušne mišice. Potrebujete le minuto!

Vaja cilja vse mišice jedra, tudi stranske trebušne. 'Zapeklo' pa bo že po nekaj minutah izvajanja.

Tako naredite:
  1. Ste v sedečem položaju, desno koleno pokrčite in stopalo položite ravno na tla. Levo nogo iztegnite nekoliko v stran. Težo telesa prenesite na levo roko, desno pa dvignite navpično navzgor.
  2. Vdihnite, napnite trebušne mišice in istočasno dvignite od tal zadnjico ter levo nogo.
  3. Zasukajte trup in se z desno roko dotaknite levega stopala. Nato se počasi in kontrolirano vrnite v začetni položaj. To je bila ena ponovitev. Isto naredite še v drugo stran.

Vaja za trebušne mišice

Foto: The Barre Code

Drugi način: Dotik komolca in kolena

Poglejte si še:

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri