Čvrstega telesa ne boste dosegli samo z aerobnim treningom. V dnevni vadbeni program morate vključiti tudi vaje za moč, kot so vaje z lastno telesno težo in vaje z utežmi. S spodaj opisanimi vajami boste okrepili najbolj kritične predele.

Slika 1/4

3 vaje za najbolj kritične predele.

Pred začetkom se malce ogrejte. Nato začnite z vajami: vsako ponovite 15-krat, skupaj pa naredite 3-4 kroge.

Gremo v akcijo!

Shutterstock.com


Poglejte si še:

Sorodni članki

VIDEO: 10 minut za zapeljivo telo

Poženite malce kri po žilah, preženite utrujenost in okrepite telo.

Kako shujšati v predel bokov?

Zaloge telesne maščobe, ki se kopičijo v predelu bokov in zadnjice se je treba lotiti s telesno aktivnostjo. A katero?

Trening z eno ročko za krepitev celega telesa

Pred vami je vadba, za katero potrebujete le eno ročko. Tudi štetje je povsem nepotrebno, osredotočite se le na tehniko in tako aktivirajte čim večje število mišic. Krožno vadbo…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri