10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Vaje za odpravljanje občutka napihnjenosti

Vaje za odpravljanje občutka napihnjenosti (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
24. 12. 2015

Vaje povečujejo tonus trebušnih mišic ter zmanjšujejo nastajanje plinov v črevesju in napihnjenost.

Vsak gib ponovite trikrat in učinke boste občutile skorajda v trenutku.

Polpočep z razširjenimi nogami

Vaja:

Stopala naj bodo za malenkost bolj na­razen od širine ramen, prsti na nogah so rahlo obrnjeni navzven. Oprite roke v boke. Nato se dvignite na prste nog in se začnite počasi spuščati v kolenih navzdol, dokler z nogami ne dosežete kota 90 stopinj.

Pazite, da kolena ne pogledajo čez prste nog. Močno stiskajte zadnjico, medtem ko vztrajate v položaju dve sekundi, ter se dvignite v začetni položaj.

Štirica

Vaja:

Lezite na hrbet in pokrčite kolena. Stopala naj bodo plosko na tleh, roke položite ob telo, dlani naj počivajo na podlagi. Prislonite gleženj desne noge na levo koleno, ne da bi medtem dvigovale levo stopalo od podlage. Nato se primite z obema rokama za levo stegno in ga nežno vlecite k sebi, toliko da vam bo še ugodno.

Vztrajajte v tem položaju 30 sekund. Vrnite se v izhodiščni položaj in ponovite vajo še z drugo nogo.

Upogib trupa

Vaja:

Sedite na tla in pokrčite kolena. Naslonite se nazaj in prenesite vso težo na komolce. Močno stisnite trebušne mišice in se z njihovo pomočjo dvignite toliko, da se lahko oprimete dela stegen tik nad kolenom.

Bodite pozorni, da bodo stopala medtem ves čas na tleh, komolci ves čas visoko in čim bolj stran od telesa, ramena pa obrnjena nazaj in navzdol.

Zadržite 30 sekund in se vrnite v začetni položaj.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri